Borger___ Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har aldri egentlig vært plaget noe særlig med veldig tørr hud eller eksem, iafall ikke noe som ikke kunne kureres med vanlig fuktighetskrem. Men i det siste har jeg fått svært tørr hud (det er ikke rødt bare veldig tørr sprukken hud), men dette er begrenset til stort sett kun begge lillefingrene (av en eller annen merkelig grunn).. Hvorfor kun lillefingrene (?) og er det noen som har noen spesielle salver (eller kremer) å anbefale som kan ta dette bort? Kjører på med aloe vera nå uten at det hjelper noe særlig.. /Mann-31år Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Har jobbet endel med mur og betong som har utgjør veldig tørre hender/fingre Har testen noen produkter, men må si Clinique peelingkrem i dusjen og Lancome Hydra Zen fuktighetskrem for ekstra tørr hud! Funker GARANTERT!! Endret 2. april 2013 av Slemdorull Lenke til kommentar
Borger___ Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Locobase Takk for svar. Kan du si noe mer rundt dette, er det salve? Fåes uten resept? Har du brukt den selv, til hvilke typer hudproblemer? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Takk for svar. Kan du si noe mer rundt dette, er det salve? Fåes uten resept? Har du brukt den selv, til hvilke typer hudproblemer? Har prøvd denne typen og var ikke veldig fornøyd. Det er min erfaring, da jeg har hatt et litt mer omfattende tørrhetsproblem enn vanelig, vil jeg påstå. ,- men du får den respetfri på apoteket, prisen ligger på kr 239,00 pr boks (100g). Det er en Delvis krem, kall det oljekrem, 63% fett. 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fins forskjellige Locobase produkter. Bruker selv Locobase Repair. Har hender som har en tendens til å sprekke, men etter jeg begynte med Repair, så har de vært fine. 1 Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Ja, selvfølgelig. Tenkte jeg ikke på :/ ,- men uansett. Det var repair jeg i så fall referete til 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå