Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Tørr hud på fingrer, salve anbefalinger?

Borger___

Anbefalte innlegg

Har aldri egentlig vært plaget noe særlig med veldig tørr hud eller eksem, iafall ikke noe som ikke kunne kureres med vanlig fuktighetskrem. Men i det siste har jeg fått svært tørr hud (det er ikke rødt bare veldig tørr sprukken hud), men dette er begrenset til stort sett kun begge lillefingrene (av en eller annen merkelig grunn)..

Hvorfor kun lillefingrene (?) og er det noen som har noen spesielle salver (eller kremer) å anbefale som kan ta dette bort? Kjører på med aloe vera nå uten at det hjelper noe særlig..

/Mann-31år

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har jobbet endel med mur og betong som har utgjør veldig tørre hender/fingre

Har testen noen produkter, men må si Clinique peelingkrem i dusjen og Lancome Hydra Zen fuktighetskrem for ekstra tørr hud! Funker GARANTERT!! :)

Endret av Slemdorull
Lenke til kommentar

Takk for svar.

Kan du si noe mer rundt dette, er det salve? Fåes uten resept? Har du brukt den selv, til hvilke typer hudproblemer?

Har prøvd denne typen og var ikke veldig fornøyd. Det er min erfaring, da jeg har hatt et litt mer omfattende tørrhetsproblem enn vanelig, vil jeg påstå.

,- men du får den respetfri på apoteket, prisen ligger på kr 239,00 pr boks (100g). Det er en Delvis krem, kall det oljekrem, 63% fett.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...