w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hei, sliter nå med en HDD som ikke vil bli navngitt. Har lagt med et bilde. Harddisken vises i enhetsbehandling, men det er satt som "factory_image (G:)" ? Så jeg får ikke gitt harddisken en bokstav. Jeg har gått tom for ideer over hva jeg skal gjøre. Jeg får ikke trykket egenskaper på "COMPAQ", men det får jeg gjort på Factory Image greia... Beklager rotete tråd, men jeg er litt stressa nå... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) G partijonen, så vidt jeg vet, en beskyttet partisjon som har et image av OS disken din fra fabrikk. Dette kan du restore hvis noe går galt. Compaq partisjonen burde være eller var C eller? Så er det snakk om en disk du vil formatere helt eller hva? Har du OS på en annen disk nå? Edit: Ser at den er oppført som disk 2. Men du kan ikke gjøre noe slikt i Enhetsbehandling, du må bruke Diskbehandling til slikt. Høyre klikk på min PC, velg Behandle eller Administrere, finn så Diskbehandling i det vinduet som hopper opp. Der bør du kunne gi den en bokstav. Endret 2. april 2013 av Chavalito Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Jeg har OS på en SSD, men HDD funket før. Helt til jeg byttet hovedkort nå i dag. Ja, det var C disk før. EDIT: Der ja! Tusen takk! Er det noen måte for å skjule "harddiske" som Reservet av systemet (F:) og FACTORY_IMAGE(G:)? Endret 2. april 2013 av Kabom Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Det er mulig ja, I Diskbehandling kan du velge å fjerne bokstaven, de vil da ikke vises i MIn PC eller i Utforsker. Høyreklikk på partisjonen du vil fjerne boksatven på og velg Forandre bokstav eller "path" som det heter på engelsk. Det hopper opp et lite vindu, velg Fjern, du får advarsel om bla, bla bla, bare klikk OK. Når bokstavene er vekke, skal partisjonene kun vises i Diskbehandling. Edit: Glemte en ting du bør gjøre først. I Windows utforsker eller min datamaskin, høyreklikk på partsionen/disken, velg Egenskaper og merk så Skjult. Når deretter du fjerner bokstaven i Diskbehandling, er de både skjult og uten bokstav. Endret 2. april 2013 av Chavalito Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Ok, takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå