knutsen92 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hvis du sjekker pin-out så kan jeg sjekke om mine passer Blir da 6 pins inn, og 6 pins ut. Får håpe du har da Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Mine ser ikke ut til å passe, men fant en kabel hos netshop du kan bruke. Skulle pinout være feil så er det rimelig enkelt å bytte om på disse. http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Stroemforsyninger/Kabler/MIST-rev-1-og-2/Kabel-str%C3%B8mfors-P88pin-2x4pin-1xPCIe-Kabler-til-str%C3%B8mforsyning-45cm-21544-p0000035215.aspx Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Mine ser ikke ut til å passe, men fant en kabel hos netshop du kan bruke. Skulle pinout være feil så er det rimelig enkelt å bytte om på disse. http://www.netshop.n...0000035215.aspx Takk for forslaget, men den er for 8P inngangene på PSU, men de blir allerede brukt, det jeg behøver er 6P til 6P, og det står ganske markert at disse IKKE er det. "Denne kabelen kobles til 12V 8P kontakten på strømforsyningen." Edit: Men, Kabelen har 1 stk. PCI-E kontakt og 1 stk. P8 kontakt.? PCI-E, vil det si 6p-6p? Så det er ikke en kabel, men 2 stk totalt. Endret 3. april 2013 av knutsen92 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hva med en 8pin til 6pin hvor du løsner de siste 2pin? Sånn som alle nye psuer kommer med, bare 8pin hvor man lager 6pin om man trenger. Hvor mange 6pin har du og hva bruker du de til? Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hva med en 8pin til 6pin hvor du løsner de siste 2pin? Sånn som alle nye psuer kommer med, bare 8pin hvor man lager 6pin om man trenger. Hvor mange 6pin har du og hva bruker du de til? Hovedproblemet er at den nyeste PSU boksen er forsvunnet i løse luften, og sitter bare igjen med kabler fra en tidligere Fractal PSU. Problemet med den er at den bare benytter seg av 4 pins, mens HX tydligvis krever 6, så PC nekter da å starte når skjermkort nr 2 blir tilkoblet. Planen er da å kjøre PC i SLI. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Skjønner. Har googlet en halvtime etter dette, men finner svært lite. Ebay though: EBAY LINK Endret 3. april 2013 av Calvinator 1 Lenke til kommentar
knutsen92 Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Prøver den jeg, var så billig uansett. Takker og bukker, Calvinator. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå