Ovidia2 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Former Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Hagens Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Tenkte meg det var ditt ja, da jeg så bildet på oversikten. Hvordan tolke dette da? Syndenes forlatelse? Lyset på korset fungerer bra, mot den mørke bakgrunnen. Likte bildet! 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Mange takk for tilbakemeldingen fra deg Hagens!! mvh Tove Lenke til kommentar
Kent Rune Haugen Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Frøken bibelstripp? Men er omtrent noe sånt jeg ser for meg i Øystein Sunde sin sang. Flott bilde Lenke til kommentar
Emil C. Fredhammer Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Bibelstripp! Eller som det heter i visa til Øystein Sunde: Rett ut av Ten Sing med puppen i været,hun veit åssen det skal være.Frøken bibelstripp.Fint foto!! 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Flott bilde, har vendt tilbake til det mange ganger og jeg tenker at du visuelt har oppnådd en fin balanse mellom de kurvede/runde/myke former (bryster, mønster i brystholder osv. ) og de rette/hardere former (smykket/korset/metall). Symbolsk så velger jeg å tolke bildet slik at sensualitet og det å være en troende ikke trenger være noe motsettende Synes lys, skygger og vignettering spiller fint inn, du har vel valgt hardt lys for å spille på kontrastene mellom det sorte i brystholderen og det hvite i blek hud antar jeg Det er ett eget særpreg over bildene dine som jeg liker veldig godt, nesten aldri til å ta feil av Endret 4. april 2013 av Jentungen2 1 Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Tusen takk for den utfyllende og reflekterende tilbakemeldingen det var veldig hyggelig å høre:) synes din analysering stemmer godt med hvordan jeg tenker:) Ha en flott helg! Hilsen Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Bibelstripp! Eller som det heter i visa til Øystein Sunde: Rett ut av Ten Sing med puppen i været,hun veit åssen det skal være.Frøken bibelstripp.Fint foto!! Tusen takk for den hyggelige tilbakemeldingen fra deg! mvh Tove Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Frøken bibelstripp? Men er omtrent noe sånt jeg ser for meg i Øystein Sunde sin sang.Flott bilde Tusen takk ! mvh Tove Lenke til kommentar
Vår Sol Skrevet 11. oktober 2013 Del Skrevet 11. oktober 2013 Flott bilde ;-) mye igjenkjennbart fra eget liv her. Derfor likte jeg dette bildet ekstremt godt;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg