rexs Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Er dette bad design på ett bilde? http://www.maxime-kristiansund.com/phpnuke....php?name=hanne Satte bare å triksa litt med photoshop i dag, hva synest dere? Lenke til kommentar
PT Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Helt ærlig? Ja. De grønne greiene passet ikke inn. De ødelegger liksom utseendet på den fine dama. Ta vekk den "Sexy lady in tha house"-greien. Forumet liker ikke hip-hop-miljøet (håper jeg) Lenke til kommentar
rexs Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Så med andre ord så er det ikke design, hehe....! Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Ta vekk den "Sexy lady in tha house"-greien. Forumet liker ikke hip-hop-miljøet (håper jeg) Får håpe det Ontopic: Likte heller ikke det grønne. Ser ut som en bille med seks bein eller no :-? Det kunne blitt bra hvis du hadde endret formen på det grønne og satt ned opaticy'en noen hakk slik at det ikke ble så dominerende. Fin dame, men hun ville blitt finere uten "røde øyne" Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 house skrives med en e på slutten :wink: Ellers var det jo en... hva skal jeg si... oppsiktsvekkende side. Kan godt hende den fungerer på noen. DrE Lenke til kommentar
rexs Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Hvordan ble det nå da? Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Dette ble andre boller ja! Men.. er det bare meg eller er det ene øyet litt rødere enn det andre? :o Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ett par ting: ved siden av logoen til maxime på toppen skal det stå noe tekst der? ser ikke om det er tekst eller bare fancy grafikk. Samtidig kan jeg jo nevne at den presents under logoen var litt uklar å lese, men så er jeg ingen unfole på 18 år heller, (Men føler meg temmelig oppegående for det altså... he he) Hver onsdag er det bare 19kr for en 0.4L øl. tror ikke det er lov å reklamere for alkohol på denne måten. I verste fall får du både lovverket og andre instanser på nakken etter hvert som siden blir populær og øker i kjennskap... Samtidig bør en kanskje være litt påpasselig med hvilke bilder som blir lagt ut under samme kategori. Overdreven bruk kan tolkes som reklame osv osv. Sier ikke at det er sånn, men at det fort kan bli trøbbel når en side er kommersiel. En ting er å legge ut party bilder på en hjemmeside, må tenke litt mer gjennom på en proff side. Litt teit at dama blir stående å "flakse" i løse luften. Kan du ikke plassere noe fremfor beina så det ser litt bedre ut? I det minste lage en svakere overgang og ikke klippe henne tvers av? Er det engelsk eller norsk du lager siden i? Norsk og engelsk i fri dressur virker ikke veldig bra på min nyskjerrighet i hvert fall. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Er det bevel&emboss du har på kveita? Syntes ikke det passet helt bra, ser jo ut som en pappfigur, jo! :wink: :-? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 huff.. nasty dame-bilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå