Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Lett å se det var en saks! (etter å ha lest spoilern)... Kult av psu-gitteret, synes lyset til venstre skapte litt liv. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 RandiA: Beklager, du må nok ta fotosykepiller før du kikker i denne tråden igjen. Rowdy Yates: Jeg kan forsikre om at det ikke tar særlig lang tid før støv er på plass her i huset. Jeg beholdt for øvrig kabinettet fra den gamle, siden det det er av bra kvalitet. Her var med andre ord støvet på plass for lengst. smort1: Det har vært litt opp og ned hvor greit det har vært å se sånn direkte ja. Men det første bildet var neppe problematisk, og ikke dagens (som kommer straks) heller for den slags skyld. polljen: Det er ikke så kreativt egentlig, jeg bare prøver å se meg rundt. Det er det beste rådet jeg kan gi: bruk øynene. BjørnÅgeS: Det er greit å variere litt, fort gjort å stivne i formen. satchmo: Noen ting er best å ikke vite. Mange takk for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 15. april 2013 Forfatter Del Skrevet 15. april 2013 15. April Og solen går sin gang En litt billig effekt denne gang. Alle har vel sett lyset splittes i en CD-plate (og tatt bilde av det for den del). Her altså for moro skyld en Solaris-CD, med en gul manual fra Sun som bakgrunn. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Herlig. Det er lenge siden jeg har holdt en fysisk Solaris-CD i handa. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 15.april...hmmm noe galt med brillene tro? .. Vakre farger på den der. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 16. april 2013 Del Skrevet 16. april 2013 Billig eller ikke, tøff effekt ble det ihvertfall. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 15. april: ble nesten "sjøsyk" av å se på! Rene fokuseringstesten for øyet! Stilig, da! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 17. april 2013 Del Skrevet 17. april 2013 Jeg liker solaris-bildet 15. april! Gode farger og kreativt gjort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå