BjørnÅgeS Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Ikke akkurat lett å tippe på disse heller. Likte komposisjonen på 7.april Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Fantastiske uttrykk du får frem av enkle motiver som jeg aldri ville tenkt på å ta bilde av. Jeg vet imidlertid såpass at det ikke er så lettvint å få fram slike resultater. I tillegg til å ha kreativiteten til å se mulighetene må også teknikken sitte og det gjør den i aller høyeste grad. Hvis dette er grå og triste eksempler så lover det bra! Sugende og drømmende uttrykk 7. april. Dette kunne gjort seg i stort format tror jeg. Flott! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 7. og 8. utrolig virkningsfullt-----i det første blir man nærmest sugd inn i bildet. Skummelt...men hva det er? Umulig å gjette. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Badet blir ikke det samme igjen :-) 8. april er flott og gir inntrykk av gammelt klutepapir. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Det lurvete flaket var ikke så vrien å gjette, men resultatet ble ikke dårligere av det enkle råmaterialet. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Spennende resultater av dagligdagse ting, henger meg på de andre lovordene her. Sjatteringer i rødt, radiatoren of såpestykket er mine favoritter. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Dette synes jeg du får til veldig bra, rett og slett. Kvalitet og gode ideer! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Jeg må bare beklage at jeg falt litt ut av festen noen dager. Svært travelt på jobb, og tillegg kræsjet boot-disken på PC'en. Siden det nå er nærmere 10 år siden jeg bygde den, så jeg ikke noen grunn til å forsøke å redde stumpene. Jeg brukte heller litt tid for å finne ut hva som er greie komponenter nå til dags, og bygde meg en ny (kun kabinettet var mulig å gjenbruke når jeg først oppgraderte). Uansett må jeg bare takke ydmykt for alle overstrømmende kommentarer. Det er hyggelig med feedback for meg som alle andre. Jeg har da benyttet en helt nybygd PC for å behandle dagens bidrag: 13. April Heksagonale drømmer Gitterstrukturen i utblåsningsdelen av den nye PSU'en Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Velkommen tilbake og grattis med ny PC. Du skal drive med oppdrett av svarte ninjaveps ser jeg? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Igjen et "svimlende" bilde, rent ut sagt - og gratulerer med ny PC.... Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Den detaljerte dassrullen var sprek. Likte det veldig godt Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Grattis med ny pc og med nytt flott bilde! Får ikke helt bestemt meg for om lysene i venstre rad irriterer eller ikke. Liker på en måte slike "uromomenter" i bilder, men som sagt litt usikker om det passer her. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Takk for PC-gratulasjoner. Den er i alle fall heftigere enn den forrige, så mye er sikkert. Slipper å vente i det lange og brede på boot (går på under 20sek nå), til og med Nikon Capture NX 2 viser mindre sirupsliknende tendenser enn før. Wraith: Ja, svarteninjavepsoppdrett er noe jeg har vurdert i lengre tid. Følte at dette var riktig tidspunkt. RandiA: Hvis du syntes dette var "svimlende", bare vent til du ser dagens... Andreasfe: Dassruller er undervurderte. satchmo: "Lysene" er nok refleksjoner i kopperviklingene i trafoen innenfor. Syntes bildet ble monotont nok som det var, og valgte derfor å beholde dette. Takk igjen for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 14. April Pecking order Dagens er formodentlig gjenkjennelig, selv om både kamera og motiv er håndholdt på lang eksponeringstid. Motivet (ja, ganske riktig, det er håndtaket på ei saks) ble med vilje flyttet litt rundt under eksponeringen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Ha,ha...ja det skal være sikkert, den der slo alle svimlende rekorder...greier ikke se lenge på den jeg! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Igjen mange flotte og kreative motiver. Liker best håndklærne, dorullen og psu- gitteret. Greit å ta bilde av det, nå som maskinen er nybygd, før støvet er på plass Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Artig å se, og prøve å finne ut av hva du finner å ville fotografere. Er vel kun det siste, som jeg har tippet riktig på... Lenke til kommentar
polljen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Skulle gjerne ha hatt en litt av ditt kreative øye for detaljer. Sjatteringer i Rødt og Fri Flyt liker jeg svært godt. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Helt enig med polljen - skulle ønske jeg også hadde litt av det kreative blikket. Den siste saksa så jeg ikke før jeg hadde sjekket spoleren:) Tok meg litt på senga da alle dine motiver ellers har vært sylskarpe - fin vri- Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Jeg tror egentlig ikke jeg skal nevne hva jeg (trodde) jeg så på thumbnailen. Saks var det ikke! Men nok en gang kreativt løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå