k.n.b Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Anew: Takk, og jeg er helt enig. Skulle gjerne hatt mer dybdeskarphet, men det ble for kjedelig med helt flatt fokusplan (mest lysmessig). Hadde heller ikke særlig mye mer å gå på med 3200 ISO og 1/60s med en 105mm på frihånd. Burde hatt stativ tilgjengelig. RandiA: Muligens med et 3D-cover. Hvis du skriver boka skal jeg skaffe coveret. Trondster: He, he. Heldigvis var det ikke det. Nelson09: Hyggelig du liker det. De to er nok av de bedre ja. BjørnÅgeS: Takker, ble veldig nært på i dag da. Rowdy Yates: Takk for hyggelige ord. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Trodde dagens bilde var en rødøyd fugl som tittet ut fra en hult tre. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Trodde dagens bilde var en rødøyd fugl som tittet ut fra en hult tre. Jeg tenkte tre jeg også; men jeg fryktet at det var noe mer djevelsk inne i det hullet. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Hvis dere trodde gårsdagens motiv var av tre, gudene vet hva dere tror dagens er. Men jeg kan godt være med på at dette liknet en værbitt trestruktur, morsomt at dere lar fantasien løpe litt. Takk for kommentarer. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 6. April Furet, værbitt... Beklager, men dette ble nok så sært at det nesten er umulig å gjette hva det er. Svært godt gjort hvis noen klarer det. Et makrobilde av et halvgjennomsiktig såpestykke med metallgitter bak. Kontrastene er økt betraktelig, siden det knapt var noen i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Artig - gjettet på metallplate med refleksjoner... Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Den som klarer å gjette denne, må være passe skrudd. Lurer på hvor du får ideene fra. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Trondster: Kunne sikkert vært noe sånt i et parallelt univers et eller annet sted. Takker. JorunT: Det har du antakelig rett i. Idéene kommer fra å se seg rundt. Der dette motivet befant seg er jeg innom hver dag, kikket på det en ekstra gang, og tenkte hmm... hva hvis... Takk for kommentar. Endret 6. april 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Det så veldig ut som en slags arbeidsbenk i metall Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) 4. April Hule firkanter var stilig. På 5. April Aktiv vulkan skulle fokus vært litt bredere. Syns jeg, sånn at det rundt vulkanen var i fokus. Ellers ganske stilig det også. 6. April Furet, værbitt... Var skikkelig veldig bra. Endret 6. april 2013 av pybalto Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hadde ingen sjangs på å gjette dagens - men pent ble det. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Ikka bare furet, værbitt, men også vakkert....(noe på en bil?) Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Furet værbitt tippet jeg var en metallplate, men tok altså sørgelig feil :-) Veldig morsomt med gjettekonkurrasen. Og bildet har flott tekstur! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Med det motivet ble det ren gjetning. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Du lager bilder som får en til å undres og tenke. Og det er veldig bra. Nydelig tekstur i bildet fra 6. april. Jeg var ikke i nærheten, men jeg forstår de som tipper metall. 4. april var også utrolig stilig! Gidder du å sende litt kreativitet på mail til meg så blir jeg glad! 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Oppfinnsom du k.n.b.......det er mye det kan bli noe vakkert av ja...må huske det til en dag jeg står helt uten idé om motiv...har ikke brukt macro-objektivet til mye slikt. Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Likte bildet av såpestykket veldig godt faktisk... Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Klarte ikke gjettekonkurransen jeg heller:-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 Nå er for så vidt ikke poenget med tråden å lage en gjettekonkurranse, snarere å utfordre meg selv til å ta bilder. Men som en sideeffekt er det greit nok. Vil nesten si det var umulig å se hva dette var, men enig i at det kan se litt metallisk ut. Om dere lar dere underholde av det så ikke noe bedre enn det. Takk for alle kommentarer. Nå begynner det å blir travle tider, så det blir vanskelig å få nok tid, jeg presenterer derfor et par triste, grå eksempler nedenfor... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. april 2013 Forfatter Del Skrevet 8. april 2013 7. April Fri flyt Opphengt badehåndkle, håndpanorert og snudd 90 grader. 8. April Lurvete flak Toalettrull sett fra siden (temmelig forstørret) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå