k.n.b Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 De rødoransje sjatteringene slo tydeligvis an (det er ikke akkurat diskrete farger som er benyttet i denne trappeoppgangen). Takk for kommentarer. Det ble kommentert "soft look", det er da også "the cream maker" jeg har benyttet her (Nikkor 85mm f/1.4). Men jeg måtte uansett ta det såpass på skrå slik at det meste er ute av fokus åkke som. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 4. April Hule firkanter Radiatorribber denne gangen 3 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Den var stilig, flotte detaljer. Er det en veggradiator eller bilradiator? Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takker, det er en innendørs veggradiator. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Veldig artig utfordring, og ikke minst en god start. Liker særlig bildet fra 3. april. Flott med lys/skygge-diagonalene. Godt at fasiten står i spoiler. Får anledning til å gruble litt før man kapitulerer Endret 6. april 2013 av Andreasfe Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Mange spennende bilder her og stort spenn i farger og motiv. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Liker svært godt den 4.april. Komposisjonen sitter som et skudd. Slikt kan man henge opp i stort format på stua. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg sliter veldig med slappe kjevemuskler hver gang jeg besøker denne tråden... kan ikke skjønne hvorfor!? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg sliter veldig med slappe kjevemuskler hver gang jeg besøker denne tråden... kan ikke skjønne hvorfor!? :laugh: 4.April: Nok et flott kunstverk av noe dagligdags....lurer på hvordan du kommer på det jeg..... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Som vanlig, en fest utenom det vanlige. De røde sjatteringene falt meget godt i smak. Endret 4. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Flotte bilder! Ikke alle jeg er like stor fan av, men likte radiatorbildet aller best Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Knall radiatorbilde. Jeg har sansen for hvordan du ser motivene dine:-) Petter Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Andreasfe: Takk for det. Ja, jeg tenkte det kunne være morsomt å gruble litt først. JorunT: Takk, tror nok det blir vanskelig etter hvert å holde det "store spennet" oppe. BjørnÅgeS: Jo takk. Nå har jo mange en slik i stort format på stua allerede da. Anew: Du må trene kjevemuskulaturen. Trene, trene. RandiA: Ja, dette var det skikkelig vanskelig å få tatt. Måtte bevege meg over en halvmeter fra kontorstolen. Det går etter innfallsmetoden. Tom: Ble bra fornøyd med sjatteringene selv også. Takk. BjerkneZ: Radiatorbildet er jo mer i "din tråd" også, siden det er s/h. Takker. Petteram: Takk for det. Det blir jo litt prøving og feiling da. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 5. April Aktiv vulkan Hull i lærbelte på rødt underlag 2 Lenke til kommentar
Anew Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Igjen er det utrolig kult, men hadde det gjort seg med litt mer dybdeskarphet? Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Den var flott ja.....ser for meg den som et bok cover! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Hull i lærbelte på rødt underlag Phoo - heldigvis! Var redd det var nærbilde av brunøyet - og at du for tiden sliter med en lei hudsykdom... Artig motiv - morsomt med interessante motivet man ikke umiddelbart ser hva er... Lenke til kommentar
Nelson09 Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Spennende tråd. radiator og trappeoppgangen er glimrende Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Klarte ikke å gjette på dagens. Godt fanget. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Dette må jeg kalle kreativt. Synes du får dønn triste motiver til å se virkelig kunstneriske ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå