k.n.b Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Bruker: k.n.b Deltakernivå: pingle Utstyr: Nikon D700 + ymse passende optikk Utfordring: Nært på / Dekomponert Forsøker å ta ting litt ut av sin sammenheng, men ikke nødvendigvis til det ugjenkjennelige. Vi får se om jeg går lei etter hvert og forsøker noe annet... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) 1. April Grelle farger betrakteren arger Vanskelig å unngå å se hva dette er: Trafikkskilt 106.1, Innsnevring på begge sider Endret 2. april 2013 av k.n.b 3 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Høres spennende ut! I alle fall hvis man tar utfordringen ut av kontekst... Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) 2. April Støy Et vakkert syn som alltid, støvete vindu i motlys. Endret 2. april 2013 av k.n.b Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Høres spennende ut! I alle fall hvis man tar utfordringen ut av kontekst... Ja fanker'n, det er jo det jeg burde ha gjort. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Kreativ start! Fra fargelek til støv-eldorado. Jeg formelig skriker etter å lage et rundt kikkhull for å se litt mer av det utenfor. Lenke til kommentar
Anew Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 1. april er jo helt strålende med all geometrien og de knæsje fargene. Har du dratt på litt i etterbehandlingen for å få frem et mer stilisert uttrykk? Går det an å trekke effekten enda lenger? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 En fin, snorrett svart blokk på venstresiden som gir fin bunnlinje til begge komposisjonene. Spesielt god komp 1. april med fine linjer og flater. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Så her kommer kunstverkene seilende med en gang ja..... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Enig med de andre her. Flott start på April Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Samme her. Knallstart dette:-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 3. April Sjatteringer i rødt Joda, det er skyggevirkninger i et trapperekkverk tatt såpass på skrå at mellomrommet mellom spilene ikke synes 4 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 satchmo: Takker. Det er et vindu ved kontorpulten min. Så ekstra ille ut da sola kom, det går greit å se gjennom ellers. Men temmelig skittent må det nok kunne sies å være. Anew: Takk for det. Har ikke dratt på spesielt mye, er nok nær virkeligheten. Kunne selvfølgelig gått enda mer berserk med fargemetning og kontraster, men da hadde fargekanalene blåst totalt ut (rød- og grønnkanalen er det for så vidt allerede). Trondster: Eneren er nok mest stilren ja, tok med litt av vinduskarmen på toeren. Takker og bukker. RandiA: Takk, du er altfor snill altså. BjørnÅgeS: Takk, spørs på oppfølgingen da... Petteram: Takk for det Petter, jeg er litt spent på hvor lenge jeg holder ut dette. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 3. Bløte fine farger og nyanser...riktig soft look. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Flotte, enkle, men svært kreative startbidrag! 1. april tar kaka! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 3. April Sjatteringer i rødt Den var veldig stilig. Likte den kjempegodt Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Dagens er min favoritt hittil. Flott! Håper du holder ut lenge. Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Artig tema som tvinger en til å gjøre ting litt annerledes vil jeg tro. God idé, og godt gjennomført så langt Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 3 er min favoritt også sålangt. Er spent på fortsettelsen:-) Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Mye kreativt her likte best sjatteringer i den herlige røde fargen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå