Gå til innhold

Roundabout

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAGENS BILDE:

Lange eksponeringer om natten kan ofte bli riktig stilige saker, men bare dersom komposisjonen sitter. Det gjør denne, og navnet iStereo er da også etter hvert temmelig velkjent fra månedstrådene her på Akam.

Det er ikke mye jeg finner å pirke på her, men jeg merker at jeg synes den store svarte flaten i toppen er litt for stor, samtidig som det kraftige lyset oppe til venstre er distraherende og trekker til seg blikket. Kanskje en forsiktig beskjæring av bildet kunne gitt det et lite løft?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Stilig bruk av lukkertiden, fine farger og lys linjer. Litt mye svart i overkant. Detaljer der og det hadde vært en 5+.

Det er detaljer i det mørke partiet. Men jeg har bevisst valgt å dra dette ned, da en rødoransje farget himmel ikke tilfører bildet noe som helst.. :)

En modifisert utgave ligger her basert på tilbakemeldingene i fra Aetius.. :) Så får dere se om det ble bedre på denne måten.. :)

Lenke til kommentar

Fint bilde og jeg liker første versjon mye bedre en det beskjærte.

Fint å ta vekk lyset opp til venstre men det beskjærte bilde blir for mye....poster.. Det hadde vart mer spennede med mer bilde i nedre kant.

Jeg tenker ofte når jeg ser et bilde på nett

- Vil jeg henge dette på veggen, vil jeg se dette bilde hver dag?

- Hvis ja i hvilken form og størrelse?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...