Anonym259235 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Trenger noe nye spill å holde på med. Vil gjerne ha noen som er ganske korte (helst ikke mer enn 10 timer), og heller ikke så vanskelige. Siste jeg spilte gjennom var alle episodene av The Walking Dead spillet, som jeg likte veldig godt. Noen tips? Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Half-Life 2-spillene er ganske korte, med en fantastisk kul story. Max Payne 2 er også kult, uten at det tar ukesvis Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spec Ops: The line Portal 2 er også verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Sjekk ut Trine-spilla. God gammeldags sidescroller med nydelig grafikk. Ikke så veldig lange heller, og vanskelighetsgrad velger du selv. Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Bastion. En perle av et spill. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Slenger meg på Portal. Begge spillene er knall! Hitman Blood Money koster ikkeno, er ganske enkelt og har en helt fantastisk storyline! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Portal 2 har jeg og det spiller jeg med en kompis. Runnet Hitman Absolution for en liten stund siden, et spill jeg likte veldig godt, så tror nok jeg sjekker ut Blood Money. Skal ta en titt på de andre tipsene jeg har fått inn også, takk! For øvrig så kjøpte jeg meg nettopp Prison Break: The Conspiracy, og har spilt det en halvtimes tid, og det virker veldig enkelt og greit å komme gjennom. Visstnok så er det ganske så kort også. Endret 2. april 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spec Ops: The line Second That! Lenke til kommentar
Vice Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Deadlight http://store.steampowered.com/app/211400/ Kult plattform spill med zombier. Billig, bra og kort. Lenke til kommentar
RaheemSterling Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 To The Moon! Fantastisk story, varer vel kanskje i 4-5 timer. Klarte ikke å legge det fra meg. Fikk blant annet 10/10 av gamer.no. 1 Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Shit, glemte å nevne det, det må være til Xbox 360! Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Anbefaler jeg deg å prøve Shadow Complex, et ekstremt bra spill. Endret 2. april 2013 av malmern Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Bioshock Infinite. Tok meg 7 timer å fullføre spillet, og det er rimelig enkelt om man skrur ned vanskelighetsgraden. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Shadow Complex, Skal sjekkes ut, takk. Bioshock Infinite. Hmm, skeptisk. Spilte første Bioshock spillet et par timer før det ble kjedelig og Bioshock 2 tok ikke mer enn 1 time kanskje, før jeg ble lei. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Har selv ikke fullført Bioshock 1, men Infinite hadde jeg problemer med å legge ifra meg. * Last ned en piratkopi og prøv. Om du ikke liker det, er ingen penger tapt. Endret 2. april 2013 av Slimda Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 God idé, får gjøre det. Takk for tips. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Skulle til å anbefale deg å ta en kikk på Back to the Future, som også er episodebasert eventyrspill laget av Telltale, men tror XBLA er det eneste stedet der det ikke finnes. Det er i hvert fall veldig artig, og det har en spennende og god historie. Sam & Max og Wallace & Gromit TROR jeg ligger der, og er også verdt å sjekke ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå