Lillevold Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har en Samsung Syncmaster 172T og ATI Radeon 9000 skjermkort, funker bra med analog kabel. Har nettopp kjøpt en DVI-kabel, men får da ingen kontakt med skjermen, denne meldingen kommer opp: ikke signal, sjekk kabel. Driver for begge komponenter er oppdatert. Noen som har peiling på hva som er feil? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Jeg har en Samsung Syncmaster 172T og ATI Radeon 9000 skjermkort, funker bra med analog kabel. Har nettopp kjøpt en DVI-kabel, men får da ingen kontakt med skjermen, denne meldingen kommer opp: ikke signal, sjekk kabel. Driver for begge komponenter er oppdatert.Noen som har peiling på hva som er feil? Jeg har samme skjerm, og samme problem, tar imot hjelp med masse takk...... Lenke til kommentar
NULL Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Og input på skjermen er satt til DVI? Må normalt gjøres manuelt -- selv ikke kjennskap til denne skjermen. Lenke til kommentar
Lillevold Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 Det hjalp.. Input må stilles om med "source"-knappen foran på skjermen. Takker så mye! Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 Jepp... et trykk på source knappen er alt som skal til! Resultatet blir utmerka! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå