N o r e n g Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Vurder selv: http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_Titan/6.html Nvidia har ingen merkbar ledelse i BF3, Crysis 2 eller Crysis 3, Crysis 1 er dominert totalt av AMD. Stort sett er det enten små seire til 680, enkelte enorme seire til 7970 og små forskjeller til og fra. Skal du ha det beste er det Titan som gjelder. Det beste 7970-kortet i dag er nok enten ASUS 7970 MATRIX eller MSI 7970 LIGHTNING 1 Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 2. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Vurder selv: http://www.techpower...TX_Titan/6.html Nvidia har ingen merkbar ledelse i BF3, Crysis 2 eller Crysis 3, Crysis 1 er dominert totalt av AMD. Stort sett er det enten små seire til 680, enkelte enorme seire til 7970 og små forskjeller til og fra. Skal du ha det beste er det Titan som gjelder. Det beste 7970-kortet i dag er nok enten ASUS 7970 MATRIX eller MSI 7970 LIGHTNING Selvfølgelig, hadde titan vært aktuelt hadde valget vært enkelt, men prisen er nok altfor høy. (Fattig student) Har du noen peiling på hvordan prisen kan bli nærmere slutten av 2013? Vil nødig vente så lenge, men hvis det skulle droppe mye i pris så kanskje det er å overveie. Endret 2. april 2013 av Chipsmaster Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Mot slutten av 2013 regner jeg med at nye kort vil komme, prislappen på dagens kort vil muligens falle noe, men det vil være mer ønskelig å kjøpe de nye variantene i stedet. Strengt tatt er alt utenom Titan eldgammelt. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 2. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Isj, jeg ser forøvrig at Matrix har PCIx 3.0 som standard bus, hovedkortet mitt er P8Z68-V Pro, og jeg lurer på om dette kun har PCIx 2.0. Vil jeg da måtte trenge nytt HK? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 PCIe 3.0 er en bakoverkompatibel standard Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 2. april 2013 Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Isj, jeg ser forøvrig at Matrix har PCIx 3.0 som standard bus, hovedkortet mitt er P8Z68-V Pro, og jeg lurer på om dette kun har PCIx 2.0. Vil jeg da måtte trenge nytt HK? Ikke nytt HK, men ny CPU.. ivy bridge... Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 2. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 Ikke nytt HK, men ny CPU.. ivy bridge... Begrunn gjerne hvorfor Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 2. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Er det noen som vet når 7970 kortet kommer ut i butikkene igjen? Det er ikke å finne! Står ubekreftet på leveringsdatoer. Leser på enkelte sider at kortet er ute av produksjon? :/ Endret 2. april 2013 av Chipsmaster Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Dustin antyder en begrenset leveranse av Matrix Platinum 22.april. Ellers ser det ganske tynt ut. Noen har det som bestiilingsvare, mens andre har ubekreftet levering i slutten av mai. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Jeg vente vel ca 1mnd etter jeg la inn bestilling på dustin, og fikk det ganske nøyaktig når de spådde at de skulle få det inn. Ang fremtidsretta, så blir det nok ett til 7970 kort på meg innen BF4 er kommet ut Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Begrunn gjerne hvorfor Selve hovedkortet du har tror jeg støtter pci 3, men en ting som uansett er sikkert er at du ikke vil få pci 3.0 ved å benytte 2500k siden denne cpu'en ikke støtter det. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Personlig ville jeg gått for kortet du linker til i starten av tråden. Dette er et meget bra kort til en fin pris. GTX 680 gir kanskje mindre ytelse per krone enn GTX 670, men slik er det alltid, og har alltid vært. Er du heldig så får du et GTX 670 som yter like bra som et "uheldig" gtx 680. Disse "halekortene" er for meg helt uinteressant. I snitt vil det være slik at et GTX 680 vil yte vesentlig bedre enn GTX 670. Å gamble på at du vil få et kort som kan kjøre stabilt 24/7 på blodoverklokk har en stor sannsynlighet for å føre til stor skuffelse. Lenke til kommentar
Chipsmaster Skrevet 3. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Personlig ville jeg gått for kortet du linker til i starten av tråden. Dette er et meget bra kort til en fin pris. GTX 680 gir kanskje mindre ytelse per krone enn GTX 670, men slik er det alltid, og har alltid vært. Er du heldig så får du et GTX 670 som yter like bra som et "uheldig" gtx 680. Disse "halekortene" er for meg helt uinteressant. I snitt vil det være slik at et GTX 680 vil yte vesentlig bedre enn GTX 670. Å gamble på at du vil få et kort som kan kjøre stabilt 24/7 på blodoverklokk har en stor sannsynlighet for å føre til stor skuffelse. Du tenkte på det 7970 kortet jeg linket til? Har pratet med Dustin, og de forteller at datoen ikke er 100% spikret, men kortet vil komme rundt den tiden som er "spådd". Jeg fikk muligheten til å bestille og kunne betale når den er på lager. Så jeg tror jeg har bestemt meg for Matrix Platinum kortet. Virker som det er det mest fornuftige valget for meg. Lenke til kommentar
Taake89 Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Personlig ville jeg gått for kortet du linker til i starten av tråden. Dette er et meget bra kort til en fin pris. GTX 680 gir kanskje mindre ytelse per krone enn GTX 670, men slik er det alltid, og har alltid vært. Er du heldig så får du et GTX 670 som yter like bra som et "uheldig" gtx 680. Disse "halekortene" er for meg helt uinteressant. I snitt vil det være slik at et GTX 680 vil yte vesentlig bedre enn GTX 670. Å gamble på at du vil få et kort som kan kjøre stabilt 24/7 på blodoverklokk har en stor sannsynlighet for å føre til stor skuffelse. I snitt så yter ett referanse 670 ca 5% mindre enn ett referanse 680. Begge er like gode overklokkere, da det er samme chip. Vennligst forklar meg hvor den store ytelsesforskjellen er? Lenke til kommentar
Fredify Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Gå for AMD, av e´n simpel grunn. Battlefield 4 vil være AMD optimalisert;) Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 3. april 2013 Rapporter Del Skrevet 3. april 2013 Du tenkte på det 7970 kortet jeg linket til? Har pratet med Dustin, og de forteller at datoen ikke er 100% spikret, men kortet vil komme rundt den tiden som er "spådd". Jeg fikk muligheten til å bestille og kunne betale når den er på lager. Så jeg tror jeg har bestemt meg for Matrix Platinum kortet. Virker som det er det mest fornuftige valget for meg. Nei, tenkte på det 680-kortet som var på tilbud på komplett 1 Lenke til kommentar
Oladag Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 Er det viktigst med et stille kort ville jeg valgt 670 men hvis det ikke er så viktig ville jeg valgt 7970ghz. Virker som 7970ghz med de nyeste driverne har bedre ytelse enn 680. 1 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 6. april 2013 Rapporter Del Skrevet 6. april 2013 7970ghz kortet har bedre ytelse enn 680. 1 Lenke til kommentar
Ninjitsu Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Eller denne http://www.komplett....aspx?sku=772560 om man er millionær den har 4096x2160 max oppløsnng og 6GB GDDR5. Endret 7. april 2013 av Ninjitsu 1 Lenke til kommentar
Ninjitsu Skrevet 7. april 2013 Rapporter Del Skrevet 7. april 2013 (endret) Eller en av extreme kortene som denne råe her http://www.powercolo...3#Specification Endret 7. april 2013 av Ninjitsu 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå