Gå til innhold

Hvilket kort passer min "stil"?

Anbefalte innlegg

Vurder selv: http://www.techpowerup.com/reviews/NVIDIA/GeForce_GTX_Titan/6.html

Nvidia har ingen merkbar ledelse i BF3, Crysis 2 eller Crysis 3, Crysis 1 er dominert totalt av AMD. Stort sett er det enten små seire til 680, enkelte enorme seire til 7970 og små forskjeller til og fra.

Skal du ha det beste er det Titan som gjelder.

Det beste 7970-kortet i dag er nok enten ASUS 7970 MATRIX eller MSI 7970 LIGHTNING

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurder selv: http://www.techpower...TX_Titan/6.html

Nvidia har ingen merkbar ledelse i BF3, Crysis 2 eller Crysis 3, Crysis 1 er dominert totalt av AMD. Stort sett er det enten små seire til 680, enkelte enorme seire til 7970 og små forskjeller til og fra.

Skal du ha det beste er det Titan som gjelder.

Det beste 7970-kortet i dag er nok enten ASUS 7970 MATRIX eller MSI 7970 LIGHTNING

Selvfølgelig, hadde titan vært aktuelt hadde valget vært enkelt, men prisen er nok altfor høy. (Fattig student)

Har du noen peiling på hvordan prisen kan bli nærmere slutten av 2013?

Vil nødig vente så lenge, men hvis det skulle droppe mye i pris så kanskje det er å overveie.

Endret av Chipsmaster
Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for kortet du linker til i starten av tråden. Dette er et meget bra kort til en fin pris.

GTX 680 gir kanskje mindre ytelse per krone enn GTX 670, men slik er det alltid, og har alltid vært.

Er du heldig så får du et GTX 670 som yter like bra som et "uheldig" gtx 680. Disse "halekortene" er for meg helt uinteressant. I snitt vil det være slik at et GTX 680 vil yte vesentlig bedre enn GTX 670. Å gamble på at du vil få et kort som kan kjøre stabilt 24/7 på blodoverklokk har en stor sannsynlighet for å føre til stor skuffelse.

Lenke til kommentar

Personlig ville jeg gått for kortet du linker til i starten av tråden. Dette er et meget bra kort til en fin pris.

GTX 680 gir kanskje mindre ytelse per krone enn GTX 670, men slik er det alltid, og har alltid vært.

Er du heldig så får du et GTX 670 som yter like bra som et "uheldig" gtx 680. Disse "halekortene" er for meg helt uinteressant. I snitt vil det være slik at et GTX 680 vil yte vesentlig bedre enn GTX 670. Å gamble på at du vil få et kort som kan kjøre stabilt 24/7 på blodoverklokk har en stor sannsynlighet for å føre til stor skuffelse.

Du tenkte på det 7970 kortet jeg linket til?

Har pratet med Dustin, og de forteller at datoen ikke er 100% spikret, men kortet vil komme rundt den tiden som er "spådd". Jeg fikk muligheten til å bestille og kunne betale når den er på lager. Så jeg tror jeg har bestemt meg for Matrix Platinum kortet. Virker som det er det mest fornuftige valget for meg.

Lenke til kommentar

I snitt så yter ett referanse 670 ca 5% mindre enn ett referanse 680. Begge er like gode overklokkere, da det er samme chip.

Vennligst forklar meg hvor den store ytelsesforskjellen er?

Lenke til kommentar

Du tenkte på det 7970 kortet jeg linket til?

Har pratet med Dustin, og de forteller at datoen ikke er 100% spikret, men kortet vil komme rundt den tiden som er "spådd". Jeg fikk muligheten til å bestille og kunne betale når den er på lager. Så jeg tror jeg har bestemt meg for Matrix Platinum kortet. Virker som det er det mest fornuftige valget for meg.

Nei, tenkte på det 680-kortet som var på tilbud på komplett

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...