Joachim_F Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Løs gisselsituasjoner og bankran ved hjelp av autentiske virkemidler. Les hele saken Lenke til kommentar
lain Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fikk litt Rogue Spear følelse av planleggingen, men tror ikke helt dette er spillet for meg. Var veldig mye micro management. Hm, lurer på om Rogue Spear går i w7. Lenke til kommentar
Smiiley Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Frozen Synapse med farger det der 1 Lenke til kommentar
Lachrymol Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Stem fram på Greenlight Lenke til kommentar
PheIix Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det høres veldig ut som lydene er henta fra Rainbow Six i alle fall, "tango down" "in position" hørtes veldig kjent ut.... Mulig det ikke var Rainbow Six, men jeg mener iallefall jeg har hørt lydene før, akkurat slik de er i spillet... Spillet ser forøvrig litt morsomt ut, men jeg likte ikke stilen det var presentert i, den var litt kjedelig... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Støttet spillet slik at jeg fikk alpha. Virker som om du bare kjøper 7 downloads og ikke spillet i seg selv. Merkelig måte å ha det på. Endret 2. april 2013 av Refsa Lenke til kommentar
jihn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Muligens for å hindre at noen tar linken dem får og deler den ut til alle og enhver? Går du tom for nedlastninger er det nok bare å kontakte dem med transactionID som du fikk på mail, så får du nok laste ned de neste updatene også. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg kan jo bare dele .exe filen jeg laster ned. Lenke til kommentar
jihn Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ja... men da er det ikke utvilker som betaler for båndbredden. Det er uansett en enkel metode for utviklerne å hindre at tusentalls mennesker laster ned spillet ulovlig via deres egen nettside. Nå må ihvertfall folk laste det opp en annen plass selv, eller dele mellom hverandre. Lenke til kommentar
RavenLand Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Falt veldig i smak hos meg. Som allerede nevnt er det noe Rouge Spear følelse her og det huket meg. Også noe følelse av SWAT 4 i spillet også. Ut ifra hva utvikler har svarte på feedbacken jeg gav, virker det som de skal implementere mye mer etterhvert. Gleder meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå