Arodem Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Retro Crew diskuterer Nintendo-klassikeren DuckTales i ukens podkast. Les hele saken Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Rotor McKvakk har også vært (er?) pilot for Darkwing Duck, så han kan vel ikke være ansatt som pilot hos Skrue slik tegneserien gir tydelig inntrykk av, når han egentlig er frilancer. Pointless fact #1 Ellers kan jeg si at jeg har alle 100 episodene med Ducktales på plate (hjemmebrenning, sorry ^^ - eneste som var tilgjengelig på daværende tidspunkt), men driver også å samler på disse: http://www.amazon.co...s/dp/B000M2E7GO http://www.amazon.co...D/dp/B0098F65FM http://www.amazon.co...D/dp/B0098F6GY2 Samt har Carl Barks Samlede Verk, og Don Rosa Samlede Verk (ikke helt relatert, I know). Endret 2. april 2013 av Paladin@LANur Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Capcom satte et A-lag til å utvikle spillet, og det synes. Det synes også at de har satt et B-lag til å lage "remaken" som er på trappene. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva Magica De Spell gjør i Romania er såklart helt opplagt: når Skrue skal ut å tilrane seg, sorry; "rekvirere" skatter, så har han stort sett lykketiøringen med seg (særlig når han skal hilse på Dracula)...og der han og lykketiøringen er, er såklart Magica også. P.s. har aldri spillt Ducktales-spillet. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Til Sega Mega-duden: http://en.wikipedia.org/wiki/Isopropyl_alcohol Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hva Magica De Spell gjør i Romania er såklart helt opplagt: når Skrue skal ut å tilrane seg, sorry; "rekvirere" skatter, så har han stort sett lykketiøringen med seg (særlig når han skal hilse på Dracula)...og der han og lykketiøringen er, er såklart Magica også. P.s. har aldri spillt Ducktales-spillet. Spill det? Spill det med en gang. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Capcom satte et A-lag til å utvikle spillet, og det synes.Det synes også at de har satt et B-lag til å lage "remaken" som er på trappene. Er uenig her. WayForward er gode utviklere. Double Dragon Neon sier jeg bare. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spill det? Spill det med en gang. Er emulator akseptert? Har PC-gamepad, if needs be... Har lenge tenkt på det, men har bare aldri kommet sålangt. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 The Quest for Gold er det beste Ducktalesspillet, uansett hvor bra dette Capcomspillet som de diskuterer nå måtte være 3 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 The Quest for Gold er det beste Ducktalesspillet, uansett hvor bra dette Capcomspillet som de diskuterer nå måtte være Etter å ha spilt begge i tiden de kom ut må jeg nok være sterkt uenig her. Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Spill det? Spill det med en gang.Er emulator akseptert? Har PC-gamepad, if needs be...Har lenge tenkt på det, men har bare aldri kommet sålangt. Jada så lenge du får spilt det! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Litt skuffet over at jeg hørte gjennom hele podcasten uten å høre themesangen fra tv-serien Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Litt skuffet over at jeg hørte gjennom hele podcasten uten å høre themesangen fra tv-serien Kjipt men det handlet stort sett om spillene så det var derfor vi gjorde det sånn Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Fy f så irriterende den siste loopen var. Ellers en knallbra episode, må si jeg gleder meg til remaken, selvom jeg ikke hadde DT selv på NES, spillte jeg det mye hos en kompis. Kred for å nevne Megaman 2, mitt første NES spill og en absolutt favoritt. Et annet spill jeg spillte mye på NES var TMNT, var kjempegøy, men utrolig vanskelig. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Litt skuffet over at jeg hørte gjennom hele podcasten uten å høre themesangen fra tv-serien Kjipt men det handlet stort sett om spillene så det var derfor vi gjorde det sånn Bah, og jeg som nettopp hadde tenkt å poste denne: ...men er det sånn det skal være, så vil jeg ikke gjøre det likevel! Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Litt skuffet over at jeg hørte gjennom hele podcasten uten å høre themesangen fra tv-serien Kjipt men det handlet stort sett om spillene så det var derfor vi gjorde det sånn Bah, og jeg som nettopp hadde tenkt å poste denne:http://www.youtube.com/watch?v=ggmVm2ljDuw...men er det sånn det skal være, så vil jeg ikke gjøre det likevel! De gamle kortfilmene ligger veldig nære hjertet mitt Lenke til kommentar
sunbeam-transformer Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 dette spillet har jeg. får prøve og starte Nintendo nes maskinen og se om spillet virker.. 2 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 dette spillet har jeg. får prøve og starte Nintendo nes maskinen og se om spillet virker.. hell yeah dawg! Lenke til kommentar
chelatoth Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 "Bring on the remake" Party versjon Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Digger dette spillet! Historien min med DuckTales har jeg delt et par ganger før, men chimer inn for å si at Moon Theme er etter min mening blant de beste spill-melodiene NOENSINNE. Det er noe eget, noe magisk med hva de fikk til med så lite ressurser i åttebitstiden, og Moon Theme er FANTASTISK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå