Shotherra Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Har et gammelt hk.. . og da mener jeg gammelt! (med socket 7 og EDO RAM) tok det ut fra en annen pc og satte det i en ny pc.. Det jeg lurer på er: det var en "turbo knapp" på det kabinettet jeg tok ut HK fra, og den andre som det skal stå i har bare "turbo led"! skal jeg fikse det slik at blir om til en "turbo knapp"?(har noe liggende...) eller skal jeg bare kople på "turbo led" og kjøre den må "turbo" hele tiden? "TB led" består bare av en lampe så den kretsen er lukket etter min mening! Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 If u can make it run faster - do it! Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 18. september 2003 Forfatter Del Skrevet 18. september 2003 If u can make it run faster - do it! mhm, joda, satte inn en pl 200mhz.. litt for mye men den bruker bare da 7590 mhz hvis hk er lagd slik... greit med turbo... Er det noen flere som har erfaringer med dette.... (eller er jeg den eneste!) Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 18. september 2003 Del Skrevet 18. september 2003 kortslutt kablene til turboknappen, og sett power på dioden.. ..Hvis jeg tror jeg skjønner deg rett har du tenkt å bruke dioden som en bryter(?) - noe som i såfall ikke er så praktisk. Hvis, og hvor mye spenning som ligger på turboknappen din er uvisst - og hvis du kobler en diode på, vil det uansett bli feil på "turbostyringen".. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 kortslutt kablene til turboknappen, og sett power på dioden.. ..Hvis jeg tror jeg skjønner deg rett har du tenkt å bruke dioden som en bryter(?) - noe som i såfall ikke er så praktisk. Hvis, og hvor mye spenning som ligger på turboknappen din er uvisst - og hvis du kobler en diode på, vil det uansett bli feil på "turbostyringen".. neida. har ikke tenkt til å bruke en lysdiode som bryter.. men har en kabel med lysdiode som er laget for "turbo" tenkte å sette inn en "turbo bryter" men jeg tror jeg velger den kabelen... den turbo led.. er perfekt tror jeg..... Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. september 2003 Forfatter Del Skrevet 19. september 2003 kortslutt kablene til turboknappen, og sett power på dioden.. ..Hvis jeg tror jeg skjønner deg rett har du tenkt å bruke dioden som en bryter(?) - noe som i såfall ikke er så praktisk. Hvis, og hvor mye spenning som ligger på turboknappen din er uvisst - og hvis du kobler en diode på, vil det uansett bli feil på "turbostyringen".. neida. har ikke tenkt til å bruke en lysdiode som bryter.. men har en kabel med lysdiode som er laget for "turbo" tenkte å sette inn en "turbo bryter" men jeg tror jeg velger den kabelen... den turbo led.. er perfekt tror jeg..... (den kortslutter de to pinnene) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå