Nikita-2010 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har en galaxy s2, og vil ha et personlig bilde til bakgrunn. Problemet er at når jeg velger et bilde, blir ikke hele bildet tatt med. Jeg må liksom beskjære bildet ganske så mye for å kunne bruke det. Vennina mi har akkurat det samme problemet, og det skjedde etter at vi oppdaterte mobilene våre. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bruke hele bildet til bakgrunn? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har en galaxy s2, og vil ha et personlig bilde til bakgrunn. Problemet er at når jeg velger et bilde, blir ikke hele bildet tatt med. Jeg må liksom beskjære bildet ganske så mye for å kunne bruke det. Vennina mi har akkurat det samme problemet, og det skjedde etter at vi oppdaterte mobilene våre. Noen forslag til hva jeg kan gjøre for å bruke hele bildet til bakgrunn? Det kommer vel an på hvor stort bilde er i høyde og bredde. Galaxy s2 har vel en skjerm på 480x800 pixler, da bør også bilde være i den størrelsen, eller det formatet (4:5). Da skal det ikke bli kuttet noe. Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) jeg har også s2, tror man kan velge om man vil beskjære det? Evt last ned en app som photosquarer kanskje det hjelper:) Endret 2. april 2013 av Gurre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå