handyandy93 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Da har den gamle traveren min (Intel C2Q Q6600) tatt kvelden. Veldig upassende for meg, siden jeg ikke hadde noen umiddelbare planer om å oppgradere pc'n min. Den fungerte fint til litt hverdagslig gaming og ellers vanlig bruk under en 24/4-clock på 3 GHz. (Med gode temperaturer, naturligvis) Konklusjonen er at jeg er på leit etter en socket 775-prosessor, med 4 kjerner. Har du en liggende, eller kanskje kjenner noen som har, så er jeg interesert i den for noen hundrelapper Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det ligger et par på bruktmarkedet men jeg synes at prisen er i stiveste laget. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Du får gjøre som alle andre på bruktmarkedet, kom med bud på 1/10 del av satt pris. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg har en E6600 liggendes. Lenke til kommentar
handyandy93 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Veldig enig i at det er stive priser. Trodde til og med at jeg hadde en reserve liggende, men jeg har i alle fall ikke funnet den enda. johanf: Hvis ikke jeg lyktes å finne en 4-kjernet til en overkommelig pris, så kan jeg være interessert (: Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har en E6750. Hakket vassere enn E6600! Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 http://www.hardware.no/bruktmarked/annonse/29112 NB! Ikke min annonse, så ikke still meg ansvarlig for noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå