Feh Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Siden så veldig få er likesinnede med meg når det kommer til hvorfor man reiser på ferie har jeg bestemt meg for at i år skal jeg reise en uke til varmere strøk aleine så jeg slipper å vie oppmerksomhet til noen andre, dra på sightseeing, opplevelser og alt annet drit som ikke passer inn i konseptet "slappe av". Skal ikke resie for å være asosial, jeg vil bare ikke reise med noen. Noen andre som har reist avgårde helt alene? Eller vet om steder hvor det er greit å dra? Eneste kravene jeg har er egentlig at det skal være varmt (25-30+ grader) og ha strand og bademuligheter. Samt at det bør fortrinnsvis være et sted det er noenlunde trygt å feriere aleine. 1 Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Var i Kroatia alene i August i fjor..helt topp,kunne "vimse rundt" etter eget ønske,og gjør akkurat hva jeg ville:-) Jeg var i en liten by som heter Podgora,på Makarska-rivieraen..nydelig strand,stille og rolig plass med gode muligheter for sykling,vandring i fjellene,leie av (nesten) alle typer båter,båtturer osv osv. I tillegg billig,god mat og veldig hyggelige folk. Lenke til kommentar
thethirstytraveler Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Har også vært i Podgora, ca 9km sør for Makarska. Kan ikke si stranda var såååå bra, kulesten eller rullesten strand, helt ok. Bodde på Hotell primordia som gikk for å være det beste hotellet der, det ligger helt i enden av den såkalte promenaden. Når jeg satt på balkongen kunne jeg nesten spytte ut i vannet. Maten er i særklasse den beste maten jeg har spist, absolutt alle restaurantene hade rågod mat, bare maten er en grunn til å reise tilbake. Litt liten plass, så kanskje litt kjipt å reise alene. Du går jo samme ruta forbi samme restaurantene hver dag/kveld. Jeg var heldig å bli kjent med en dame på flyet nedover som visste seg å skulle på hotellet ved siden av meg. Men som ovennevnte skriver, en fin plass. Anbefaller den jeg også. Parga; Hellas er også en fin plass, litt mer sydenaktig, men stille og rolig. Flotte strender og god mat. Går turer med buss til Saranda i Albania derfra, enkelt å komme seg over til Korfu. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det er bare å reise hvor som helst hvor du har ønske om å reise. Reiste selv blandt annet til Kroatia sist sommer. Kan anbefale det selv om det for meg var langt flere nordmenn enn hva jeg er vant med når jeg reiser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå