reer1301 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hei kjære Nordmenn, Noen av dere der ute som vet hvor man kan få kjøpt snus i London? Gikk tom for tre dager siden, og begynner å kjenne trøkket etter snus nå. Jeg vet det er mulighet å få sendt fra Norge, men vil helst ha snus i dag. Håper dere kan hjelpe en venn i nød! Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Beklager at jeg ikke er til mye hjelp, men Sverige (og muligens Danmark) er det eneste EU-landet hvor snus kan omsettes lovlig. 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Når jeg er uten snus hjelper det å ta en røyk, blir kvitt nikotinsuget ihvertfall:) Men hvis du MÅ ha snus kan du dra til skandinaviske puber og sjekke om det er noen norske/svenske/finske evt dansker som du kan kjøpe litt snus av:) Evt dra innom en innvandrer butikk Lenke til kommentar
Apocalyptoo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 De selger ikke Snus i England, men du kan helt sikkert finne noen typer tygge/skrå tobakk eller hva de nå kalles. Viss ikke får du bare smøre deg med tålmodighet å bestille på nettet. (kunne vert en ide å gjøre dette før du gikk tom ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå