Krokanrull Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Hei. I februar 2012 kjøpte jeg et headset fra komplett med navn Sennheiser HD238i for 799,- om jeg ikke tar skrekkelig feil - http://www.komplett....aspx?sku=611019. Headsetet har fungert meget bra og jeg er veldig fornøyd. I påsken skjedde det plutselig at jeg bare hører visse frekvenser, det kan være at jeg bare hører på det ene øret i headsetet og/eller at jeg bare hører bakgrunnslyden på ting som skjer og ikke fronten. Hvordan fungerer dette? Bør jeg forvente et flunka nytt headset fra dem? Pengene tilbake? Komplett ber meg returnere varen og en lang oppskrift med å sende den tilbake. Takk for alle råd og tips. Endret 2. april 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Web King Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Sjekk ledningen for brudd. Om du ikke ser det så kan det være brudd i jack plugen Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Sjekk ledningen for brudd. Om du ikke ser det så kan det være brudd i jack plugen Er nok i jack'en. Vrir jeg og styrer litt med den får jeg lyd på begge igjen. Men sånn i praksis hva har det å si at det er jacken og ikke ledningen? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Send en epost til komplett og se hva de sier. De fleste produsenter gir deg bare en ny :-) Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Send en epost til komplett og se hva de sier. De fleste produsenter gir deg bare en ny :-) Jeg fikk en lang oppskrift med hvordan jeg skal sende det til dem osv. Det som skjer etter jeg har sendt det til dem osv. er følgende: "Det blir erstattet med tilsvarende produkt i henhold til garanti. Evt kreditert dersom vi ikke kan erstatte med tilsvarende vare." edit. Problemet for meg her er at komplett ikke lenger har headsetet. Trykker du på linken jeg posta der oppe ser du det samme. Endret 2. april 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Da får du igjen pengene eller et tilsvarende headset. No stress. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Jepp, satser på å få pengene igjen. Er blitt så glad i akkurat dette headsetet nå. Kjøper jeg det på amazon elns. Stresset er med å sende inn også videre, men burde gå bra. Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jepp, satser på å få pengene igjen. Er blitt så glad i akkurat dette headsetet nå. Kjøper jeg det på amazon elns. Stresset er med å sende inn også videre, men burde gå bra. Husk at Komplett også skal dekke utgiftene dine til returfrakt, så ta vare på kvitteringen fra Posten! Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Husk at Komplett også skal dekke utgiftene dine til returfrakt, så ta vare på kvitteringen fra Posten! Yes! Stemmer, skal huske det. Takk for påminnelsen. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Er nok i jack'en. Vrir jeg og styrer litt med den får jeg lyd på begge igjen. Men sånn i praksis hva har det å si at det er jacken og ikke ledningen? Har du prøvd headsetet på et annet apparat så du er sikker på at det ikke er dårlig kontakt...? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Det har jeg. Hører kun instrumentale og ofte bare på ett øre. Prøvd på 3 ulike apparater. Første gang jeg sender inn noe her. Så usikker på hvordan jeg skal pakke den. Greiest å kjøpe en sånn smartpakke på posten kanskje? Hmm, jaja får sjekke ut det der. Endret 3. april 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Det er også mulig å levere det på Pick-up-Point som kan være enklere. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hmm, har ikke lest noe om det. Men kanskje det ja. Bor i Oslo så skal vel kunne gå an. Lenke til kommentar
3R4 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Jeg har gjort det hver gang jeg har reklamert/angret. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Jeg har gjort det hver gang jeg har reklamert/angret. Bare stikke dit med headsetet i hånda da? Enkelt og greit? og skrive ut den returmeldinga/lappen edit. Funka fett det. Gikk på pick up point sentrum i Oslo, kjempeservice. Han karen ordna alt. Veldig bra, Komplett. Endret 8. april 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå