Gå til innhold

Headset med bare lyd på det ene øret


Anbefalte innlegg

Hei.

 

I februar 2012 kjøpte jeg et headset fra komplett med navn Sennheiser HD238i for 799,- om jeg ikke tar skrekkelig feil - http://www.komplett....aspx?sku=611019. Headsetet har fungert meget bra og jeg er veldig fornøyd.

 

I påsken skjedde det plutselig at jeg bare hører visse frekvenser, det kan være at jeg bare hører på det ene øret i headsetet og/eller at jeg bare hører bakgrunnslyden på ting som skjer og ikke fronten.

 

Hvordan fungerer dette? Bør jeg forvente et flunka nytt headset fra dem? Pengene tilbake?

 

Komplett ber meg returnere varen og en lang oppskrift med å sende den tilbake.

 

Takk for alle råd og tips.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Send en epost til komplett og se hva de sier. De fleste produsenter gir deg bare en ny :-)

 

Jeg fikk en lang oppskrift med hvordan jeg skal sende det til dem osv. Det som skjer etter jeg har sendt det til dem osv. er følgende: "Det blir erstattet med tilsvarende produkt i henhold til garanti. Evt kreditert dersom vi ikke kan erstatte med tilsvarende vare."

 

edit. Problemet for meg her er at komplett ikke lenger har headsetet. Trykker du på linken jeg posta der oppe ser du det samme.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Jepp, satser på å få pengene igjen. Er blitt så glad i akkurat dette headsetet nå. Kjøper jeg det på amazon elns. Stresset er med å sende inn også videre, men burde gå bra.

Husk at Komplett også skal dekke utgiftene dine til returfrakt, så ta vare på kvitteringen fra Posten!

Lenke til kommentar

Er nok i jack'en. Vrir jeg og styrer litt med den får jeg lyd på begge igjen.

 

Men sånn i praksis hva har det å si at det er jacken og ikke ledningen?

 

Har du prøvd headsetet på et annet apparat så du er sikker på at det ikke er dårlig kontakt...?

Lenke til kommentar

Det har jeg. Hører kun instrumentale og ofte bare på ett øre. Prøvd på 3 ulike apparater.

 

Første gang jeg sender inn noe her. Så usikker på hvordan jeg skal pakke den. Greiest å kjøpe en sånn smartpakke på posten kanskje? Hmm, jaja får sjekke ut det der.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Jeg har gjort det hver gang jeg har reklamert/angret.

 

Bare stikke dit med headsetet i hånda da? Enkelt og greit? og skrive ut den returmeldinga/lappen

 

edit. Funka fett det. Gikk på pick up point sentrum i Oslo, kjempeservice. Han karen ordna alt. Veldig bra, Komplett.

Endret av Krokanrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...