Gå til innhold

Nelly.se kontra Nelly.no


Anbefalte innlegg

Jeg satt og nettshoppa litt her om dagen og fylte opp en handlekurv på Nelly.no. Bare på gøy tenkte jeg at jeg skulle sammenligne prisene med den svenske utgaven av siden, Nelly.se. Ble overasket stort over hvor mye man faktisk kunne spare på å bestille på den svenske siden.

 

Den Norske handlekurven havnet på 8.300 NOK. Helt grei pris for en mengde klær, noen litt dyrere enn andre, mens til sammenligning kostet den Svenske handlekurven kun 7.500 SEK. Med dagens valutakurs tilsvarer dette 6.700 NOK. Altså en prisdifferanse på 1.600 (!!) kr for eksakt samme varer.

 

Jeg ble så klart gira med en gang og tenkte at her kunne jeg gjøre et kupp! Problemet, slik det alltid er når ting virker for godt til å være sant, var bare det at det ikke er mulig å bestille til Norge fra den Svenske siden (Nelly.se), slik jeg klarte å se i alle fall.

 

Er det noen her som vet om det finnes noen måte å bestille klær til Norge fra den svenske Nellysiden? I så fall hadde jeg satt stor pris på om noen kunne gitt meg noen tips, for her er det kroner å spare for alle som netthandler klær :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

6.700,- NOK + 25% MVA = 8.375,-

 

Det ser ut til at prisene er helt like, spør du meg.

 

"Moms på 25 % ingår i alla priser. Inga avgifter tillkommer förutom de som står i varulistan när du genomfört ditt köp. Du har möjlighet att välja vilket betalsätt som passar dig bäst. Vi erbjuder 4 olika sätt att betala ditt köp. Kortbetalning, faktura, postförskott och nellypengar/rabatt"

 

Ser ut til at det fortsatt er penger å spare så fremt man finner en måte å gjøre det på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...