Filmvenn Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hei Jeg trenger en anbefaling på en sekk for først og fremst en 16" bærbar pc som jeg også skal kunne klare å ha mer oppi. Spesielt trenger jeg plass til også et Nexus-nettbrett oppi sekken og et speilreflekskamera. Er det en sekk dere kan anbefale, som og er god å bruke? Prisklassen er egentlig ikke så stort problem, ettersom det blir sjefen min som ender opp med å betale sekken til slutt grunnet at jeg har et par småreiser i året for jobben min. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Hei Jeg trenger en anbefaling på en sekk for først og fremst en 16" bærbar pc som jeg også skal kunne klare å ha mer oppi. Spesielt trenger jeg plass til også et Nexus-nettbrett oppi sekken og et speilreflekskamera. Er det en sekk dere kan anbefale, som og er god å bruke? Prisklassen er egentlig ikke så stort problem, ettersom det blir sjefen min som ender opp med å betale sekken til slutt grunnet at jeg har et par småreiser i året for jobben min. Hei! Et kort besøk innom for eksempel komplett, å du vil få mange treff. Jeg fant en sekk som såg passlig ut, ikke så værst utsende helder. Den har bra omtale, har ikke personlig prøvd den. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=746510#reviews Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Targus har vanligvis veldig bra kvalitet på sekkene sine, så jeg har ingen problemer med å anbefale det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takk, da ble det den. Var bare en anbefaling på Komplett, så følte jeg trengte mer. Da var dette løst. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå