MPCME Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hei! Jeg har tenkt å bytte ut min H60 med et ordentlig vannkjølingsett. Jeg ønsker at det både skal gå til min CPU (i5 3570k) og GPU, (HD 7950 (planer om å kjøpe et til)). Pris er ikke så viktig men helst under 2000, MAKS 2500! Vil prøve å sette sammen selv, så helst i deler Takker for svar! Endret 1. april 2013 av gangangan Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Hva er egentlig spørsmålet ? Lenke til kommentar
MPCME Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Noen tips til vannkjølingsett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Sjekk ferdige sett på TechBay. Har aldri brukt slike sett selv (er litt sær på utstyret jeg bruker), men de har greie på ting hos TechBay så det er sikkert greit. Settene mangler blokk til GPU'en så det må du bestille utenom. ...og ja, en grei huskeregel er du bør ha 1x120mm radiator flate pr. kjøleblokk så i ditt tilfelle trenger du minimum 2x120mm rad. Endret 2. april 2013 av Slettet-Pqy3rC Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Noen tips til vannkjølingsett? Her har du også en bra nettbutikk. http://www.aquatuning.no/index.php/cPath/29 Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 how Aquatuning må du betale mye moms/avgifter. Det må du med Techbay også, men der er det allerede lagt til så da vet du akkurat hva du må betale. Lenke til kommentar
Vigilante85 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 how Aquatuning må du betale mye moms/avgifter. Det må du med Techbay også, men der er det allerede lagt til så da vet du akkurat hva du må betale. Det blir lagt til moms og avgifter på aquatuning når du har valgt produktene du skal kjøpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå