Gå til innhold

[Løst] Råd om høytalere til pcen.


Anbefalte innlegg

Tenkte vi skulle kjøpe noen høytalere til pcen. Trenger noe med helt vanlig fin lyd. Ikke noe hermetikk aktig lyd (vanskelig å forklare), litt kvalitet men er ikke interessert i å legge altfor mye. Skal ikke brukes mye. Bruker egentlig mest headset.

 

Holder med 2.0 (kan til nød overtales til 2.1 system).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva skal høyttalerne koste? Man må opp i ca 4 lapper for å få grei lyd.

 

Eksempler:

B&W MM-1

XTZ MH-800 DSP

Genelec 610A

 

Ellers kan jeg nevne at Corsair SP2500 har kommet godt ut i tester og skal gi brukbar lyd i forhold til prisen.

 

Hvis man er ute etter noe av det beste som er å få tak i til en fornuftig penge har man Elac AM 180 som er aktive høyttalere med innebygd DAC.

 

Et godt lydanlegg er noe man har glede av i mange år fremover og er derfor en langsiktig investering. Det lønner seg å lytte til utstyret før kjøp.

Endret av BadCat
Lenke til kommentar

Jeg kan så absolutt gå god for disse:

CREATIVE GIGAWORKS T20 II 2.0 HØYTTALERE

http://www.dustinhome.no/product/5010185215/creative-gigaworks-t20-ii-2-0-hoyttalere/

 

Jeg kjøpte disse i gave til min mor, og selv om hun aldri hører på noe mer krevende enn Youtube-videoer og web-streams, så ville jeg likevel ikke kjøpe noe som hørtes ut som plastikk og noen messinglokk (you know what I mean), og jeg ble positivt overrasket når jeg testet med et lite knippe .flac-filer.

 

Ville jeg kjøpt dem igjen? Yes, I would! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...