Gå til innhold

Aprilfest 2013 - satchmo - BW


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk for hyggelige kommentarer! Enig i at 1. april er der jeg traff best. 4. april var nok et lite feilvalg fra min side. Umiddelbart så falt jeg litt for den mørke varianten, litt skummel stemning på en måte. Tilsvarende med tretoppene. Det hender jeg har en ide om å la små uromomenter bli med, men det funket ikke helt her. En litt lysere variant uten tretopper følger her:

 

post-36449-0-19901600-1365363140_thumb.jpg

 

Ellers så må jeg nok lære meg å høre på familien. Der var det enstemmig tommel ned for bildet jeg valgte. Det de ønsket ligger i spoiler (ser at tretopper kan diskuteres her også).

 

 

post-36449-0-10697500-1365363229_thumb.jpg

 

Lenke til kommentar

5. april

Sliter fortsatt med både inspirasjon og kreativitet. Men har bestemt meg for å ta bilder så mange dager som mulig uansett. Så da blir det en liten pause fra E6 i Gudbrandsdalen på tur sørover hjem fra jobb. Så noen trær....

 

post-36449-0-38584400-1365364097_thumb.jpg

 

Canon 5D, Canon 135 f2, f2, 1/500 sek.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det ikke bare å si at det i spoileren er dagens da :tease:

 

Er uansett tommel opp fra meg og.

 

Edit: Og der la du ut dagens.. Virkelig stilig hvordan alle trærne bakover har "like mye" uskarphet. Gir et dybdepreg til tross for f2 på det nærmeste.

Endret av Rowdy Yates
Lenke til kommentar

Takk for kommentarer! BjørnÅgeS - ikke noe spesielt med gaffelen. Kun speil, men litt ujevne "tenner" gjør kanskje at det ser litt pussig ut. Ble litt overrasket i går når jeg tok en liten biltur i bygda og kom til skiltet med nabolaget. Vet opprinnelsen, men det er en lengre historie.

 

Morsomt å delta på denne Aprilfesten!

Lenke til kommentar

Takk for det BjerkneZ og BjørnÅgeS!

 

135 mm gir ihvertfall meg mye fotoglede. Etter lang tids sparing endte jeg opp med 135mm og 70-200 f4 IS som et kompromiss. Alternativet er 70-200 f/2.8. For min del betyr vekt en god del og slik sett så er 135 mm en drøm å gå med. Meget skarp (men den nye 70-200 f2.8 er på samme nivå) og bokeh nydelig etter min mening.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...