BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 tar brazillian på voksestudio, de tar stumpen i samme slengen En brazilian wax er da hvor de fjerner absolutt alt, så det sier seg selv Lenke til kommentar
Occi Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Leste et sted at ikke alle slike steder tar inn menn, så kan være greit å ringe først. Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 En brazilian wax er da hvor de fjerner absolutt alt, så det sier seg selv fjerner alt forran ja. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 fjerner alt forran ja. Nope.. alt. Foran, mellom, bak. Everything. Det er så fantastisk! Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Shaver du rumpa di eller ikke? Når du allikevel skulle poste her kunne du jo like gjerne bidra litt... hehe, beklager OTen. Interessant tråd, bevares, men shaving av baken er ikke noe jeg har hatt i tankene før jeg leste her. Ser for meg kløe, kløe og atter kløe, slik det gjerne blir ved glattbarbering av fronten også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg