notsohard4get Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hei hopp hoppsann og fallerallera Har ganske hårete ben, lår og rumpe. Barberer rumpa mi sånn at dama ikke skal snu seg bort bare fordi om hun ser meg bak. Jeg synes iallefall ikke det er megadigg å se en hårete rumpe ... Men det er jaggu vanskelig! edit: vanskelig å barbere seg altså Så; Barberer du deg bak? Hvis ja: Hvorfor? Hvordan? Hvis nei: Hvorfor ikke? Jeg har fundèrt litt på om jeg skal tørre å spørre dama om hun kan gjøre det for meg. Vi er veldig trygge på hverandre seksuelt, og sprader ofte rundt nakne begge to i leiligheten. Men vi har ikke gjort noe analt, annet enn at jeg berører henne der av og til. Så hva tror dere? Ville det blitt kleint å spørre? Hadde du vært villig til å barbere partneren din? Vi er i slutten av 20-årene for de som lurte på dèt. Endret 1. april 2013 av fuglecassa 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Å helledussen, og takk for en hårete tråd! Men jeg er litt usikker nå - er det barbering eller analsex du vil vite litt mer om, eller er det begge deler? Og er det hun som skal penetrere deg, siden du så gjerne vil barbere stussen din? Beklager hvis jeg virker dum, men sånn er det nå likevel Edit: Glemte jo å svare på andre spørsmål: Neida, jeg barberer ikke så mye som et eneste strå - Er faktisk stolt av både hår og bust, nøff Endret 2. april 2013 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Her gjelder det å holde tungen i rett munn Jeg tenkte i all hovedsak på barberingen, ser ikke helt behovet for å bli penetrert... Har prøvd analsex tidligere (hvor jeg penetrerer) men det var ikke så digg som jeg trodde det skulle være. Nok om dèt. Til dere i et forhold: Ville du tort å spørre kjæresten om h*n kunne barbere dere i rumpa? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Er 15 og har ikke dame... Men hvis du vil ha det bra utført kan du vurdere å vokse det hos de som driver med det. Husker ikke i farten hvor.. Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Voksing der bak høres grusomt ut. Tror ikke det skal være nødvendig, men takk for tips Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 http://vgd.no/helse-sex-og-livsstil/samliv-generelt/tema/670120/tittel/ikke-barber-rumpene-deres les den du;) Vet ikke hvor mye som er sant:P Hvis du vokser får du nok ett mye bedre og langvarig resultat:) Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Til dere i et forhold: Ville du tort å spørre kjæresten om h*n kunne barbere dere i rumpa? Selvfølgelig; Hvorfor skulle det være noe å tørre? @Gurre: Den historien er en oppdiktet historie, men morsom Endret 2. april 2013 av KarpeSkrotum Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jente her. Både jeg og typen har byttet på å barbere hverandre, det er jo bare moro å gjøre litt uvanlige ting. Jeg får ikke barbere han bak for han er redd jeg skal skjære han, men ellers går det jo fint. Er jo ikke noen big deal å spørre om det, bare ta det en gang dere er i dusjen sammen og si du skal shave deg. Så ler du litt mens du spør om ikke hun vil gjøre det. Det er jo bare en morsom greie! Anonym poster: 6abedbce80b3d2298e6b7d7ae9b26e6e Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Jente her. Både jeg og typen har byttet på å barbere hverandre, det er jo bare moro å gjøre litt uvanlige ting. Jeg får ikke barbere han bak for han er redd jeg skal skjære han, men ellers går det jo fint. Er jo ikke noen big deal å spørre om det, bare ta det en gang dere er i dusjen sammen og si du skal shave deg. Så ler du litt mens du spør om ikke hun vil gjøre det. Det er jo bare en morsom greie! Anonym poster: 6abedbce80b3d2298e6b7d7ae9b26e6e Hørtes søtt ut Ser for meg at det må bli i en sånn sammenheng jeg spør henne. Blir kanskje litt kleint å ta den samtalen over en middag eller noe, hehe Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Det er ikke spesielt vondt å bli vokset bak der. Etter å ha fått framsiden skamfert så er det sweet sweet relief sammenlignet.. Ubehagelig og litt vondt, men vel verdt det. Jeg epilerer også, gjerne alt utenom musa. Billigere i lengden enn voks med samme resultat, men det kan ta lenger tid. Kan gjøre vondt som bare faen, spesielt under armene hvor man gjerne må gå i flere retninger for å få rivd av alle hårene.. Det er så smertefult at jeg har trodd at jeg skal besvime noen ganger når jeg har stått i dusjen og epilert under armene. Bak der derimot er det enkelt som bare faen sammenlignet.. Man slipper kutt og sånt tull med voksing og epilering. Resultatet er også herlig, langvarig glatthet og når håret da gror ut igjen så er det gjerne tynt og veldig lyst og mykt. Jeg har ikke epilert leggene mine på noen måneder nå og på avstand så ser det ut som om jeg er hårløs, nettopp på grunn av at resultatet blir så jævla bra! Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Det er ikke spesielt vondt å bli vokset bak der. Etter å ha fått framsiden skamfert så er det sweet sweet relief sammenlignet.. Ubehagelig og litt vondt, men vel verdt det. Jeg epilerer også, gjerne alt utenom musa. Billigere i lengden enn voks med samme resultat, men det kan ta lenger tid. Kan gjøre vondt som bare faen, spesielt under armene hvor man gjerne må gå i flere retninger for å få rivd av alle hårene.. Det er så smertefult at jeg har trodd at jeg skal besvime noen ganger når jeg har stått i dusjen og epilert under armene. Bak der derimot er det enkelt som bare faen sammenlignet.. Man slipper kutt og sånt tull med voksing og epilering. Resultatet er også herlig, langvarig glatthet og når håret da gror ut igjen så er det gjerne tynt og veldig lyst og mykt. Jeg har ikke epilert leggene mine på noen måneder nå og på avstand så ser det ut som om jeg er hårløs, nettopp på grunn av at resultatet blir så jævla bra! Epilering høres rett og slett grusomt ut. Foreløpig holder jeg knappen min på barberhøvelen Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Epilering høres rett og slett grusomt ut. Foreløpig holder jeg knappen min på barberhøvelen Funker fint! Er helt sinnsykt glad for at jeg invisterte en tusenlapp i den.. men det er ikke for alle. Man må ha ganske høy smerteterskel og tro på at man må lide litt for skjønnheten. Prøvde den på venusbegeret en gang og klarte å få tak i litt hud.. det var forferdelig det, fikk ett stygt blåmerke 1 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har aldri hatt noe behov for å barbere baken. Det er nå ingen som skal dit å rote uansett. Må da da stikke noe inni H når hårene gror ut igjen. Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Nei det gjør ikke det, eneste bakdelen (hoho) slik jeg ser det er at det er litt klamt det første døgnet etter barberingen. Lenke til kommentar
JAYZ Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Du er ikke mann hvis det ikke lugger i rævva når du driter 5 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Du er ikke mann hvis det ikke lugger i rævva når du trekker ned. Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Du er ikke mann hvis det ikke lugger i rævva når du driter Ok 4 Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Nei det gjør ikke det, eneste bakdelen (hoho) slik jeg ser det er at det er litt klamt det første døgnet etter barberingen. *ulempen. Fordel og ulempe. Bakdel brukes om ræva di f.eks. Lenke til kommentar
notsohard4get Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 *ulempen. Fordel og ulempe. Bakdel brukes om ræva di f.eks. Shaver du rumpa di eller ikke? Når du allikevel skulle poste her kunne du jo like gjerne bidra litt... Lenke til kommentar
YAAS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 tar brazillian på voksestudio, de tar stumpen i samme slengen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg