Gå til innhold

Hvis illuminati eksisterer, hvorfor elimenerer de ikke de "opplyste"?

Anbefalte innlegg

Ja hvis illuminati regjerer verden, hvorfor tar de ikke bare da å tilintetgjør de som har funnet sannheten? De vet og kontrollerer alt, da ville det ikke vært noe problem for dem å rett og slett finne de som mener dette, og drepe dem. På den måten så vil vi alle fortsette å være sauer.

Illuminati slik det er kjent var en hemmeligholdt organisasjon som kjemper for opplysning og sannhet. Hvorfor skulle de eliminere noen andre enn de som prøver å ta dem?

Det virker for meg som at du ikke vet hva illuminati er, derfor skriver jeg dette.

Endret av Shrooms
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det gjorde jeg også kjære hobbymoderator.

Det som gjorde utslaget er ganske enkelt videoen.. om jeg bare skrev "Hva med drapet på kennedy" så hadde det sikkert fått stått.

Problemet er idioters manglende forståelse for andre utrykksformer.

Så du mener "Ja, hvorfor ikke?" Er en fullverdig forklaring på filmen, hva den beviser og hva din mening er om den?

For det var alt som stod i posten din...

Du kan jo starte med å poste filmen igjen, med forklaringer ut over "hva med drapet på kennedy"

F.eks: "Man kan jo se på drapet på kennedy, det er tydelig at illuminati står bak det da de aldri fant en gjerningsmann og de offentlige historiene er oppspinn.

Som man ser på filmen under så ..."

Osv.

Prøv å gjør noe sånn, gjerne med filmen, så skal du se at den får stå, men går ut ifra at du nekter å følge reglene og heller satser på å bli martyr, som en god del andre har jobbet hardt med å forsøke å bli før deg :)

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

Illuminati slik det er kjent var en hemmeligholdt organisasjon som kjemper for opplysning og sannhet. Hvorfor skulle de eliminere noen andre enn de som prøver å ta dem?

Det virker for meg som at du ikke vet hva illuminati er, derfor skriver jeg dette.

Er fullt klar over hva illuminati egentlig var. Men tenker på de som mener at illuminati kontrollerer verden ;)

Lenke til kommentar

Nei, penger er ikke istand til å kontrollere verden, ettersom de er ikke levende gjenstander. Men det kan selvfølgelig være et middel brukt av mennesker for å styrke deres posisjon.

Penger er en ide, og ideer kan i høyeste grad styre mennesker og dermed verden. Men nok off-topic.

Lenke til kommentar

Ja, men hvis illuminati klarer å styre verden, burde de ikke da gjøre slik at de åpenbarte blir fremstilt som at de ble drept av noen andre, tok selvmord, kom utfor ulykker? Hvis de klarer å kontrollere en hel verden så er ikke det noe problem.

Hvordan vet du at Illuminati ikke allerede gjør dette?

Lenke til kommentar

Hvordan vet du at Illuminati ikke allerede gjør dette?

Fordi at de sluttet å eksistere for lenge siden, og den gruppen strevde etter opplysning og frihet. Jeg benekter ikke at det er en gruppe mennesker som kontrollerer verden - eller prøver - ei heller tror jeg det, men at den spesifikke gruppen Illuminati gjør det, er i mine øyne svært svært lite sannsynlig.

Lenke til kommentar

Fordi at de sluttet å eksistere for lenge siden, og den gruppen strevde etter opplysning og frihet. Jeg benekter ikke at det er en gruppe mennesker som kontrollerer verden - eller prøver - ei heller tror jeg det, men at den spesifikke gruppen Illuminati gjør det, er i mine øyne svært svært lite sannsynlig.

Da har de oppnådd sitt mål.

Lenke til kommentar

Er mye lettere for Illuminati å bruke en gjeng folk som skriver om konspirasjonene og kontrollen deres på en så hinsides latterlig måte at for hver person de overbeviser, så er det 10 000 andre som begynner å google psykiske diagnoser. Hey, vent nå litt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...