Gå til innhold

Hvis illuminati eksisterer, hvorfor elimenerer de ikke de "opplyste"?

Anbefalte innlegg

Ja hvis illuminati regjerer verden, hvorfor tar de ikke bare da å tilintetgjør de som har funnet sannheten? De vet og kontrollerer alt, da ville det ikke vært noe problem for dem å rett og slett finne de som mener dette, og drepe dem. På den måten så vil vi alle fortsette å være sauer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan tenke meg konspirasjonsteoretikerne vil si at det ville gjort det de drev med for åpenlyst, samt at de faktisk gjør det, men på en stille og rolig måte. Mange konspirasjonsteoretikere har vært tvangsinnlagt f.eks, noe som neppe er tilfeldig. Men de selv ser nok det som et ledd i konspirasjonen :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kan tenke meg konspirasjonsteoretikerne vil si at det ville gjort det de drev med for åpenlyst, samt at de faktisk gjør det, men på en stille og rolig måte. Mange konspirasjonsteoretikere har vært tvangsinnlagt f.eks, noe som neppe er tilfeldig. Men de selv ser nok det som et ledd i konspirasjonen :)

Ja, men hvis illuminati klarer å styre verden, burde de ikke da gjøre slik at de åpenbarte blir fremstilt som at de ble drept av noen andre, tok selvmord, kom utfor ulykker? Hvis de klarer å kontrollere en hel verden så er ikke det noe problem.

Lenke til kommentar

Ja hvis illuminati regjerer verden, hvorfor tar de ikke bare da å tilintetgjør de som har funnet sannheten? De vet og kontrollerer alt, da ville det ikke vært noe problem for dem å rett og slett finne de som mener dette, og drepe dem. På den måten så vil vi alle fortsette å være sauer.

Det gagner selvsagt Illuminati at en gjeng konspirasjonsteoretikere, som ingen tar seriøst, løper rundt og skråler om dem. Hadde de forsvunnet kunne det jo vekket mistanke.

Lenke til kommentar

Det gagner selvsagt Illuminati at en gjeng konspirasjonsteoretikere, som ingen tar seriøst, løper rundt og skråler om dem. Hadde de forsvunnet kunne det jo vekket mistanke.

Hvordan? De kontrollerer hele menneskeheten, hvorfor skal de være redde for noe så lite? De kontrollerer jo tross alt media, politikere, kulturene, moralene etc.

Lenke til kommentar

Det er allerede mange som er blitt drept fordi de vet for mye og prøver å fortelle om det.

Men du får jo ikke høre om noe av dette i norsk media eller utenlandsk offisiell media, og det eneste de fleste her bryr seg om er jo den politisk korrekte propagandaen de får gjennom offisiell media, og ifølge offisiell media så er jo alt dette bare "konspirasjonsteorier"

Det er jo også slik at de fleste som vet hva som skjer og prøver å advare, de blir mobbet og latterliggjort, og uthengt som idioter osv. Og ingen vil tro på dem.

Dette alene skremmer mange fra å si noe.

Lenke til kommentar

Ja, men hvis illuminati klarer å styre verden, burde de ikke da gjøre slik at de åpenbarte blir fremstilt som at de ble drept av noen andre, tok selvmord, kom utfor ulykker? Hvis de klarer å kontrollere en hel verden så er ikke det noe problem.

De fleste som blir drept av illuminati og deres disipler blir drept ved "selvmord" fiksede "trafikkulykker" påført kreft og hjerte/hjerneslag.

Lenke til kommentar

Ja, eller så blir de sprengt med dynamitt detonert med fysisk løpestreng som spesialstyrkene må skynde seg å rulle inn etter bruk, eller bombet med høyteknologiske bombefly som skal simulere en bilbombe, eller skutt i massakrer med hundrevis av skuespillere som pårørende, eller drept i bygninger truffet av fly-raketter og sprengt av så mange tusen tonn termisk sprengstoff at stål flyter dager senere.

Dette var sarkasme.

Lenke til kommentar

Det er bare å knerte Asgeir Borgemoen.

Siden han er sjefen over alle sjefer så må det jo være han som står bak Illuminati.

Spøk til side, så er det nok mindre organisert enn det folk tror, men det betyr ikke det samme som at elementer fra konspirasonsteorietikerene kan ha elementer av sannhet i seg. Det som er skummelt er når man blander mange elementer av fantasi inn i antagelser basert på fakta. Da begynner det å bli vel mye malurt i blandigen.

De som er paranoide nok vil jo tolke det jeg sier som en benektelse og at jeg er medlem av Illuminati og forsøker å tåkelegge.

Endret av tole
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Illuminati er tidvis ekstremt dumme og har veldig variabel kontroll til å styre så mye som de liksom gjør.

Ser når media blir brukt som beviser for at de finnes, mens i neste sak kontrollerer de all media, da er mangel på bevis beviser for at media skjuler alt.

At enkelte av de værste konspirasjonsteoretikerene blir lagt inn på psykriatisk avdeling er jo så klart også beviser på at de som "vet" for mye blir fjernet. At denne personen baker "krystaller" i muffinsformer som fjerner "chemtrails" og kan se forskjell på reptil-mennesker, grey-mennesker og mennesker har så klart ingenting med innleggelsen å gjøre.

Illuminati er akkurat så organisert og har så mye makt som de trenger for at ting skal kunne skje, men ikke så mye at de kan hindre beviser. Det festlige er at dette er ekstremt variabelt fra sak til sak.

Slike ting handler stort sett om å lete etter beviser som støtter konklusjonen man har laget, og ignorere alt annet.

Endret av aklla waits for alice
Lenke til kommentar

At enkelte av de værste konspirasjonsteoretikerene blir lagt inn på psykriatisk avdeling er jo så klart også beviser på at de som "vet" for mye blir fjernet. At denne personen baker "krystaller" i muffinsformer som fjerner "chemtrails" og kan se forskjell på reptil-mennesker, grey-mennesker og mennesker har så klart ingenting med innleggelsen å gjøre.

Jeg kjenner faktisk en som passer umåtelig godt inn i det du beskriver, men han er ikke i psykriatrien.

Derimot ble han mobbet mye i barndommen, og jeg tror vrangforestillingene kommer av det.

Alex Jones virker å være på god tur inn i psykriatrien snart i forhold til hvordan oppførselen hans har utviklet seg.

David Icke tror jeg er mer stabilt psykotisk.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner faktisk en som passer umåtelig godt inn i det du beskriver, men han er ikke i psykriatrien.

Derimot ble han mobbet mye i barndommen, og jeg tror vrangforestillingene kommer av det.

Alex Jones virker å være på god tur inn i psykriatrien snart i forhold til hvordan oppførselen hans har utviklet seg.

David Icke tror jeg er mer stabilt psykotisk.

Kjenner en sånn jeg også, som ukritisk svelger ALT som ikke er main-stream.

Antagelig finner du, i følge han, minst 5 ting som garantert kurerer kreft i ett vanlig kjøkken- Tilsynelatende kurerer det meste natturlige kreft, dette blir så klart skjult for vanlige folk, av hvem vet jeg ikke, men regner med at det er illuminati. Sist kur han publiserte var bakepulver :)

Lenke til kommentar

Illuminati eksisterer ikke... i likhet med 99.9% av resten av konspirasjonsteoriene er det reint oppspinn, 0.1% av konspirasjonsteorien inneholder navn på personer som eksisterer, til dømes George Bush.

Lenke til kommentar

Type innlegg som aksepteres:

Konspirasjonsteoretikere er teite.

Konspirasjonsteoretikere er mobbeofre.

Konspirasjonteorier er dumt.

Du kan poste hovedsakelig hva du vil, men å poste film eller bilder uten forklaringer funker dårlig og ødelegger diskusjoner. Slike ting bør være i tillegg til det man selv poster og skriver, ikke hovedinnholdet i en post.

Det hjelper saken din MYE mer om du skriver selv også :)

Lenke til kommentar

Type innlegg som aksepteres:

Konspirasjonsteoretikere er teite.

Konspirasjonsteoretikere er mobbeofre.

Konspirasjonteorier er dumt.

Om du poster videor forventes det som ett minimum at du forklarer hva den skal vise og hvor den gjør det. YouTube spamming har tidvis vært ett stort problem.

Lenke til kommentar

Du kan poste hovedsakelig hva du vil, men å poste film eller bilder uten forklaringer funker dårlig og ødelegger diskusjoner. Slike ting bør være i tillegg til det man selv poster og skriver, ikke hovedinnholdet i en post.

Det hjelper saken din MYE mer om du skriver selv også :)

Og det gjorde jeg også kjære hobbymoderator.

Det som gjorde utslaget er ganske enkelt videoen.. om jeg bare skrev "Hva med drapet på kennedy" så hadde det sikkert fått stått.

Problemet er idioters manglende forståelse for andre utrykksformer.

Om du poster videor forventes det som ett minimum at du forklarer hva den skal vise og hvor den gjør det. YouTube spamming har tidvis vært ett stort problem.

Jeg beklager at jeg driter en lang f i dine forventninger.

Endret av Visiting Dignitary
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...