laban555 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Jeg har 2 wifi sendere i huset men må hele tiden bytte manuelt til beste sender etter hvor jeg oppholder meg. Burde ikke dette gå automatisk etter beste signal. Samsung s3 Endret 1. april 2013 av laban555 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-peolQalf Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 (endret) Du kan prøve å gå inn på Innstillinger -> WiFi -> Avansert -> Unngå dårlige tilkoblinger. Dette vi føre til at telefonen kobler seg fra det ene nettverket når det har dårlig signalstyrke, og vil da koble seg på det andre. Edit: Etter et raskt søk på Google Play, fant jeg et par apper som kan virke: WiFi Connection Manager WiFi Manager Endret 2. april 2013 av Slettet-peolQalf Lenke til kommentar
laban555 Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 kan ikke finne noe lignende under instillinger på s3 en min. syntes det virker rart. Jeg har lett framm og tilbake under instillinger uten å finne noe. Kunne ikke finne noe valg av wifi sender i appene heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Om du har to sendere i huset, så er nok signalkvaliteten like god på begge. Selv om du bare har en strek i signalstyrken, så er kvaliteten det som avgjør om du trenger å skifte signal.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå