Talker Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 ja topic'en sier d meste... Lenke til kommentar
tempezzzt Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Om RAM klokker bedre i dual-mode.. Min teori: Ram har bare et visst overklokkingspotensiale. Dette potensialet utnyttes mer effektivt i dual mode.. :wink: Håper noen har testet dette i praksis... Lenke til kommentar
Talker Skrevet 17. september 2003 Forfatter Del Skrevet 17. september 2003 Om RAM klokker bedre i dual-mode.. Min teori: Ram har bare et visst overklokkingspotensiale. Dette potensialet utnyttes mer effektivt i dual mode.. :wink: Håper noen har testet dette i praksis... Med andre ord:Ram klokker litt bedre i dual-mode... Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 17. september 2003 Del Skrevet 17. september 2003 Hvis du mener om rambrikken tåler høyere hastighet i dual så tror jeg ikke det. Husk, hovedkortet skal levere stabilt signal til to rambrikker ved dual channel bruk. Tror nok en single brikke vil klare et par mhz mere på ren skjær overklokking. Dog er jo dual channel å foretrekke alikevel, om det er snakk om bare noen få mhz. DrErling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå