Petteram Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hvis jeg hadde våknet til det synet, så tror jeg at jeg hade gått å lagt meg igjen Godt illustrert. Våknet til det synet i går...gikk og la meg igjen Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 14. april 2013 Del Skrevet 14. april 2013 Et litt ettertenksomt bilde av en jente med dukken sin tror jeg. Forstår ikke helt resten av bildet uten at det gjør noe. Ser hun på ting hun ønsker seg i en butikk eller er det en annen "setting". Liker bildet. Er ikke helt begeistret for rammen, men det er kun en smakssak. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 15. april 2013 Del Skrevet 15. april 2013 Fint portrett, tøft værbilde, de siste 2 vanskelige å vurdere teknisk, men det siste har en fin stemning - barnet som står og ønsker seg noe.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Du har fine barneportrett, i det siste bilde kan sette fart på fantasien. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Det ble ikke helt som tenkt denne måneden.. litt mye jobb, før hele familien ramlet inn i en 3 ukers runddans med omgangssyke.. oooog.. vips.. var måneden ferdig.. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Auda! Men godt gjennomført før omgangssyken tok dere. Håper formen er i bedring for dere alle! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå