JorunT Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Takk for forslaget, Jan, skal se om det er mulig å få en bedre beskjæring, hadde begrensninger pga forstyrrende steiner i underkant og ønsket å beholde linjene i plasseringen av enkeltrosettene. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Vet ikke om jeg har lov til å vise varianter av bilde jeg allerede har sendt tidligere her,men jeg får bare prøve. Jeg ser at en del av dere bruker spoiler for å vise slike ekstrabilder, men jeg finner ikke denne funksjonen noe sted, sies at det skal være et sidepanel under skrivefeltet, men ser det ikke. Jeg laget to nye utsnitt av gårsdagens bilde, som foreslått av Jan, men er ikke helt sikker på hva jeg synes om resultatet, hva mener dere? Endret 11. april 2013 av JorunT Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Når du bruker full editor kan du trykke på Spesiell BB kode og rulle ned til valg Spoiler, se bilde. Tror jeg likte det originale best. Du kan legge inn så mye du vil i egen tråd, slik jeg forstår det, men du kan ikke bruke utsnitt av et bilde tatt tidligere, til "dagens bilde", bilde du bruker på en dato, må være tatt på den datoen. Endret 11. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Takker for hjelpen og øvrig kommentar, Randi Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 11. april 2013 Forfatter Del Skrevet 11. april 2013 Lønneneser Våren stoppet opp litt i dag, for kaldt å krype bakkelangs etter motiver, så jeg hevet blikket og så et lønnetre med 'neser' fra i fjor. Det er noen ikke noen vanlig spisslønn, men vanskelig å bestemme arten på denne tiden av året 1 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) Lekkert bilde. Lyset er flott. (Jeg tok av de i går og i dag jeg også...men skal bare bruke de i bloggen, tror jeg.) Endret 11. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 (endret) (Det kom inn to ganger, går ikke an å slette her...slettet bare teksten) Endret 11. april 2013 av RandiA Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Flott komponert bilde med fine diagonaler. Eksponeringen ble bra. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Fine og skarpe Lønneneser. Moro å følge med. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Takk skal dere ha, jeg ble faktisk overrasket over at det ble såpass skarpt, nesene hang for høyt til at jeg kunne bruke stativ og det blåste ganske mye. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Orerakler (ikke orakler) Nå må allergikerne passe seg. Hver moden rakle kan sende fra seg et par-tre millioner pollenkorn som bæres langt av sted med vind og vær. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Vakkert...(selv om jeg reagerer på pollen, må jeg si det.) Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Vakkert raklebilde ja, klart og med flotte farger Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 helt enig med de andre her. Vakkert. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 12. april 2013 Del Skrevet 12. april 2013 Her er det bare å slenge seg med i koret, dette ble veldig pent! Mange flotte bilder i tråden din! Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 Flotte rakler - skarpe og fine! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Takk alle sammen for oppmuntrende ord. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 13. april 2013 Forfatter Del Skrevet 13. april 2013 Bisarr dekorasjon Dagens motiv ble ruinert av en bil som parkerte rett foran, så jeg måtte finne noe annet. Dette var vel ikke så vakkert, men jeg har aldri sett maken pynt på noen grav, jeg så denne da jeg gikk igjennom kirkegården i nærheten, en liten hest med brukket nakke. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 13. april 2013 Del Skrevet 13. april 2013 6. April: Såpass ja. 1500 liter er en del vann. Som skøyteløper liker jeg godt skøytebaner, men det passer kanskje ikke akkurat så godt inne i et drivhus. Lykke til får jeg si... 7. April: Godt du har fått noen vårtegn da. 8. April: Det skal mye til å ta verdens mest spennede bilde, men jeg synes i hvert fall ikke du har gjort det motsatte. Man skal ikke kimse av de små tingene som man finner rundt seg. 9. April: Frostnetter eller ei, dette var virkelig flott. Jeg synes det er ditt klart beste til nå i festen. Rett og slett sprekt både fargemessig og komponert. Ble i godt humør av dette, frostnetter til tross. 10. April: Egentlig ikke så lett å ta bilde av dette virvarret av gjentatte geometriske former, men jeg synes du løste det bra. 11. April: Bra utført. Det beste med bildet er at du har gjentatt hovedmotivet bakover i bildet, men da med "nesene" ute av fokus. Dog lett gjenkjennelige. 12. April: Fort gjort å lage ordspill på dette ja. Enig med de andre i at det ble pent, men jeg ville kanskje lagt raklene litt høyere i bildet for å unngå tendensene til midtstilling. 13. April. Makabert, men bra sett. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 14. april 2013 Forfatter Del Skrevet 14. april 2013 Setter stor pris på tilbakemeldingen din, k.n.b, er glad for forslag til forbedringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå