JorunT Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Bruker: JorunT Deltakernivå: Pingle Utstyr: Micro Nikkor 60mm F2.8 D Utfordring: Komme meg ut, møte våren Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Etter en uke til fjells hadde jeg håpet å se litt tegn til liv i hagen, slik det pleier å være på denne tiden, men ikke ikke i år, nei. En gammel frøkapsel fra en Lilium martagon får derfor duge i dag . Endret 2. april 2013 av JorunT Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Mener jeg så bildet ditt i går, men nå er det borte fra min nettleser ihvertfall. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Det var pussig, vet ikke hvorfor det forsvant, men nå har jeg lagt det inn på nytt. Sliter litt med å få lagt ved bilder, har bare funnet en måte, ved å bruke 'Legg ved filer', men det ser ut som om det er andre måter å gjøre det på, uten at jeg vet hvordan. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Mye har smeltet siden i går, men fortsatt snø- og ispanser over det meste. Et lite tegn til vår fant jeg, en liten Saxifraga i snøkanten. 1 Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Nå er bildene på plass! Godt med et lite vårtegn! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Godt å se noe grønt. Fint lys og diagonal i bilde nummer to. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Takker! Venter på mer av det grønne, alt er veldig sent i år. I fjor så jeg utsprungne juleroser ved juletider, snøklokker og Eranthis i februar, ikke antydning til noen av dem nå i april. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 (endret) Gubben i naboens epletre venter nok også på våren. Endret 3. april 2013 av JorunT Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Trodde faktisk et øyeblikk at treet hadde klart å vokse slik! Pussig sak å ha i epletreet må jeg si. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Jeg har litt sans for den, men enig at den er pussig. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Våren kommer sakte, men sikkert Skarpt og fint det første bilde. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Ser ikke spesielt vårgrønn ut den frøkapselen nei. Må bare innse at det tar sin tid. Diagonalen i nummer to er nevnt, du har fylt på godt med "strøsukker" ser jeg. Vet ikke helt hvem som har bundet fast Odvar Nordli i det treet der, men noen bør slippe ham løs. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takk begge to. 'Strøsukker'? Det var nok der helt av seg selv. Og jeg får overlate til naboen å ta seg av 'Odvar Nordli', siden figuren er hennes, og det er en meget hyggelig nabo. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 'Strøsukker'? Det var nok der helt av seg selv. Skjønner det, syntes bare det liknet på sukkerkrystaller. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Får håpe våren tar ordentlig tak straks slik at det spretter opp litt spennende og fargerikt. Artig epletre(portrett). Det første var også pent Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Peonskrømt, i mangel av noe grønt. Etter å ha slitt ut to trådutløsere til kameraet, har jeg gått til anskaffelse av en Camranger, som jeg har lekt meg med i dag. Meningen var å bruke den koblet til en iPhone, men den skjermen ble for liten til at det var noe særlig lettere å fokusere, særlig i sollys. Med en (lånt) iPad ble det bedre, selv om det fortsatt er vanskelig å se når sola skinner (den klager jeg imidlertid ikke over). Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 Fin begynnelse på Aprilfesten...likte spesielt den kornete vårsnøen som holder på å smelt.. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Takk for alle kommentarene! Heldigvis skjer det mye nå, utrolig hvor mye av snøen som har smeltet de siste dagene siden påske. Men fortsatt kniper det med å finne gode vårmotiver. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. april 2013 Del Skrevet 4. april 2013 (endret) Herlig fyr du fant hos naboen. Er usikker på om vi vil vite historien bak den figuren Endret 4. april 2013 av tomsi42 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå