omarsbok Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Noen som vil spille med meg? Du bør helst ha over 1.55 i K/D Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 nei... cheatere og savefile hackere som deg vil man absolutt ikke spille med... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 (endret) 1.55 er jo ingenting, pleier som regel ha 3 og no.... Så vil ikke si det er hacking eller cheating å ha de statsa. Men spiller nå ikke BO2 lengre, bare Black ops 1. Men snart tar jeg nok en pause fra COD. Endret 3. april 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Hva er hack med det? Jeg har ca 1.69 i K/D. Det er bare du som er dårlig og lame 64zombie... 1 Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 du har boosta og brukt hacka save filer. mere er det ikke å si om den saken... anbefaler folk på det sterkeste å ikke spille med han fyren her... Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Hvordan vet du det? Det finnes mange gode folk der ute og om du kaller det å hacke om man får over 1,55 i KD så lurer jeg på hva du kaller meg eller noen andre når vi får sånn 25 er meste på min KD og andre på 40-50KD. Ikke alle som er så gode hacker. Første matchen min på BO2 fikk jeg 25/4. Jeg spiller PS3 da, men jeg hacker ikke og har ikke opplevd hack. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 fyren er beryktet i cod miljøet for masinga si om konto sharing, save hacking og boosting. han har flere psn id'er pga at han har blitt banna osv... Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Hva faen? Kom deg ut av hulen å se lyset. Retard. People these days. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Hva faen? Kom deg ut av hulen å se lyset. Retard. People these days. det der standup showet ditt er dårlige greier gitt, du bør komme med noe bedre neste gang... Endret 5. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 5. april 2013 Forfatter Del Skrevet 5. april 2013 Se på deg selv da, du kommenterte dette kl 03:16, det eneste du gjør er å sitte foran pcen... Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 (endret) Se på deg selv da, du kommenterte dette kl 03:16, det eneste du gjør er å sitte foran pcen... har ingen problemer med å se meg selv, menn det har vel du din booster og save fil cheater... og nei det er ikke en pc, menn en tablet. det er folk som jobber på natta å vettu. Endret 5. april 2013 av 64Zombie Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Se på deg selv da, du kommenterte dette kl 03:16, det eneste du gjør er å sitte foran pcen... Dritt i denne zombien. Han er bare ute etter å lage kvalm over alt. Er det noen som liker noe han ikke liker, får du vite det på gamer.no. Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Dritt i denne zombien. Han er bare ute etter å lage kvalm over alt. Er det noen som liker noe han ikke liker, får du vite det på gamer.no. å se tøffingen er her.. som skal blande seg inn i allt, spesielt etter at xbox ble eid i media.... hahaha! Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Jeg har også på følelsen at du er litt ute etter noen å diskutere med. Denne tråden ble ihvertfall bare helt offtopic nå. Ja Xbox er jo ikke noe å skryte av akuratt, men om han liker det er det jo greit, Jeg ser fram til PS4 nå! Lenke til kommentar
bjornhelge Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 jeg har sakt mitt, så det har ikke vært noe å diskutere etter dette.. svarte bare på josecuervo post her... Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 å se tøffingen er her.. som skal blande seg inn i allt, spesielt etter at xbox ble eid i media.... hahaha! Er ikke rart noen blander seg inn når zombien rager over alt. hahahaha Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Det begyte med at jeg spurte om noen ville spille med meg, så sier han jeg bruke savefile eller noe, dunno wat it is engang... Han må komme seg ut av hulen -_- Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Hmm, jeg spiller bare black ops da, men kan sikkert spille det om du vil? (: Lenke til kommentar
omarsbok Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Add meg: omarsbok, skal spille litt i kveld. Lenke til kommentar
Chocolate-Monster Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Okei, (: Har ikke spillt på noen dager nå, så må først komme inn i det igjen, men ja skal adde deg (: Jeg heter: The_Fighter_880 Endret 6. april 2013 av Chocolate-Monster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå