Rockeren Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Hei! Jeg kjøpte i fjor et Asus FT300TG 3G som jeg var meget, meget fornøyd med. Bra med lagringsplass, raskt, bra skjerm og veldig lite bugs og trøbbel. Ikke mer enn at jeg kunne overleve det. Meen så kom dagen hvor brettet plutselig hadde sprekt tvers over, i ytre glasset. Den såkalte "immobilizer" som det vel heter på fagspråket? Som sikkert de fleste har fått med seg dekker jo ikke Asus det på garanti, og jeg begynte å lete litt på egenhånd etter alternative måter å få reparert det på da jeg synes Infocare's pris på godt over 3000kr var heftig når jeg hadde gitt ca 4000kr for det. Så jeg bare la vekk brettet, og la hele greia på vent. Så vant jeg en iPad3 i en konkurranse, men jeg er ikke helt fornøyd med den. Blir liksom ikke helt kamerat med den rett og slett. Så da kom tanken på nytt på Asusbrettet, og spørsmålet jeg egentlig skulle spørre om: Hva bør jeg gjøre? Jeg synes det er kjedelig å bare "kaste" 4000kr ut vinduet og droppe asusbrettet, hvis jeg kan finne nytt glass på f.eks ebay. Men på en annen side; TF300TG begynner jo snart å nærme seg et år i salg og det har kanskje kommet updates som gjør det enda bedre? Eller så finnes det kanskje bedre alternativer til ca samme prisklasse, samme ytelser, samme muligheter? Har tenkt litt på en W8RT brett, men det er jo såpass nytt og kanskje en del bugs? Jeg tar gjerne imot tips og råd Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Tf300tg har fått Android 4.2 som endrer brukeropplevelsen en del. Kjøp ny skjerm billig på ebay å prøv å bytt den selv. Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Ah, men det hjelper jo helt klart Noen som har gjort det på disse før? Tenkte å gjøre det sjøl, så jeg kjøpte skjerm til den fra usa, men den var feil... Også leser jeg på ebay fra de som har slikt, at det er bortimot 30 dager leveringstid? Noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. april 2013 Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Ligger sikkert en del videoer på youtube, og kansje noen tutorials på xda-developer. Har bestilt mye på eBay oppigjennom årene, og noen ganger har det tatt ca en uke, og noen gang opptil 3 måneder. Lenke til kommentar
Rockeren Skrevet 1. april 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. april 2013 Ok, kommer sikkert veldig an på hvor det blir sendt fra og slikt da Tror jeg skal prøve å bestille en slik jeg og prøve å få bytta den selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå