blixt Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Det nærmer seg slutten for min bærbare pc og jeg har begynt å kikke litt rundt på markedet, både på nettet og i butikkene. Ser at jeg nettopp mistet muligheten til å kjøpe "Fujitsu Lifebook NH532" for bare halve prisen, da den raskt ble utsolgt. Er det noen som har en noenlunde oversikt over hvor ofte det kommer slike gode kampanjer? Endret 1. april 2013 av blixt Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Slike gode kampanjer vokser nok ikke på trær vil jeg tro, så det er vanskelig å si hvor ofte, det går vel mer på flaks og sånn, jeg skulle egentlig ikke ha ny bærbar i det hele tatt når jeg tilfeldigvis dumpet over de prisene hos Cdon og jeg er sånn at er det ett godt tilbud så slår jeg til med engang jeg ser det Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Det er noe på tilbud stort sett hele tiden. Det gjelder bare å finne de. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Så gode tilbud som den fujitsuen hvor butikken selger med stort tap (ganske sikkert!) er det langt mellom, kanskje en gang i året eller noe slikt at man kommer over et så bra tilbud. Ellers er det verdt å følge med på elkjøp/lefdal sine søndagstilbud, innimellom har de priser som tilsier at de bare skal tømme lageret eller redusere lageret på en modell. F.eks fikk jeg en Dell XPS 14 (ikke 14z!) til 3995,- for en stund siden, det var under halv pris av normalpris. komplett/mpx sine demovare sider er verdt å følge med på, noen ganger (dog sjelden) kan man finne gode kjøp der. cdon.no sine rabattkode sider er verdt å følge med på, noen ganger får man både tilbud og rabattkode samtidig som gir priser som på fujitsuen. Endret 1. april 2013 av OC-Freak Lenke til kommentar
blixt Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 ok, da får jeg bare sjekke oftere. Noen anbefalinger til hvilke steder som kan ha veldig gode kampanjer? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 elkjøp kan være lurt å følge med på ja, jeg kjøpte meg en Mitsubishi Fh35 varmepumpe til 16000,- men jeg leverte den tilbake igjen da Elkjøp ikke hadde noen avtaler om montering i nærområdet her, søndagen etterpå hadde de samme pumpe til salgs for 11000,- hadde det ikke vært for at det ikke var jeg som betalte det hadde jeg nok kjøpt den engang til. Vi fikk kjøpt og montert samme pumpen for 20500,- Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 ok, da får jeg bare sjekke oftere. Noen anbefalinger til hvilke steder som kan ha veldig gode kampanjer? Elkjøp og Lefdal har gode tilbud hver helg. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 ok, da får jeg bare sjekke oftere. Noen anbefalinger til hvilke steder som kan ha veldig gode kampanjer? Som nevnt over, Komplett's demosider, jeg kjøpte Samsung ES8005 55" der til 13600,- (Orginal pris 17000,-) samt en Readynas Ultra 4 til 1490,- (Orginal pris 2800,-) Har også kjøpt alle tv'er jeg har hatt opp gjennom tidene hos Komplett som demovarer. Lenke til kommentar
blixt Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Har også kjøpt alle tv'er jeg har hatt opp gjennom tidene hos Komplett som demovarer. Begrepet "demovare" er for meg litt uklart. Vil det si at det er en utstillingsvare som mange personer kan ha tastet på eller fiklet med? Endret 1. april 2013 av blixt Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 80% er varer som kunder har returnert på angrefrist. Ca 20% er varer som har vært på verksted og blitt reparert. Komplett har ikke mye utstilling, så det er heller sjeldent. Lenke til kommentar
blixt Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 80% er varer som kunder har returnert på angrefrist. Ca 20% er varer som har vært på verksted og blitt reparert. Komplett har ikke mye utstilling, så det er heller sjeldent. ok, men hvis f.eks elkjøp selger en "demovare" via nettbutikken så kan vel det være en vare som har vært til utstilling i butikken, eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 ok, men hvis f.eks elkjøp selger en "demovare" via nettbutikken så kan vel det være en vare som har vært til utstilling i butikken, eller tar jeg feil? elkjøp selger sjelden demovarer, de selger som regel varer til redusert pris og da er det varer som er levert tilbake av kunde innen 30 dagers returfrist, som regel så står det en gul lapp på varen om redusert pris, men det er ikke så mye de har redusert prisen med som regel. Demovarer hos Komplett/Mpx samt varer hos Elkjøp/Lefdal med nedsatt pris har akkurat de samme garantibetingelsene og reklamasjon som nye varer. Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg har kjøpt flere demovarer hos komplett/mpx over flere år. Kun en gang har jeg måttet returnere varen pga feil på varen. Så oftest er det helt fungerende fine varer, noen ganger kan det være skjønnhetsfeil på de, men dette blir stort sett oppgitt i beskrivelsen (Stuck piksel eller noen små riper osv). Lenke til kommentar
blixt Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 Demovarer hos Komplett/Mpx samt varer hos Elkjøp/Lefdal med nedsatt pris har akkurat de samme garantibetingelsene og reklamasjon som nye varer. Tenkte mer på slitasjen og hvor mye den har blitt flyttet på eller fiklet med. Og hvis det er en vare som kunder tidligere har returnert så kan jeg forstå hvorfor de velger å¨sette prisene mye ned. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå