Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Not anymore. Fikk refundert sist måneds innbetaling, så det er jo kudos til Sumo, innrømte at de dreit seg ut og refunderte penger. Slik kundebehandling liker jeg. Kundeservice til Sumo sier du lyver. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Javell? Jeg ba om å få pengene tilbake. Betalte for rett over ei uke siden. Hvis du ikke tror meg kan du jo lese dette. Hei!Vi beklager på det sterkeste problemene med kampen i går, dette er noe vi er veldig lei oss for og helst skulle vært foruten. Problemet skyldes databaseproblemer, og hadde ingenting med kapasitet å gjøre. At dette skulle oppstå midt under en så viktig kamp, og at omfanget av problemene ble stå store som de ble, er mildt sagt veldig uheldig. Teknisk personell jobbet på spreng under hele nedetiden, og fikk tjenesten opp igjen ti minutter før kampslutt. Heldigvis rammet ikke problemet alle, de fleste av de som hadde startet kampen i livesenteret, og ikke lukket siden, fikk sett kampen i god kvalitet. Dette er selvsagt ingen trøst for de som gikk glipp av den. Vi vil selvsagt refundere din innbetaling. Pengene skal være tilgjengelig på konto i løpet av uken. Vennlig hilsen Tor-Erik TV 2 Sumo brukerstøtte ------------------------------------------- Saksnummer: JNE-762628 -------------------------------------------- Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Javell? Jeg ba om å få pengene tilbake. Betalte for rett over ei uke siden. Hvis du ikke tror meg kan du jo lese dette. Jeg tror deg. Jeg bare refererer til mailen jeg fikk jeg. Kan jeg bruke saksnummeret? Og, hadde du kjøpt en måned kun for å se denne kampen, eller er du fast abonnent? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Jeg er fast abonnent, men har sumo utelukkende for å se United kamper. Bruk i vei. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Hah, nice try. Prøve å samle kudos ved å gratulere noen som ikke eksisterer. Haha ja, jeg følte jeg drepte tråden i går.. Var ingen som takket, og resten av united gjengen tenkte vell bare for ei klyse han her er hehe.. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 9. april 2013 Forfatter Del Skrevet 9. april 2013 Takk for engasjamentet folkens! Dette var min første og siste kamptråd.. Jeg var selv på OT, og det var selvfølgelig et jævlig surt tap, men vi fortjente vel ikke bedre? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 11. april 2013 Del Skrevet 11. april 2013 Jaja, fikk whinet meg til gavekort i stedet for forelenget abonnement. Hva faen skal jeg med Sumo i juni, liksom? Bra jobba av Sumo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå