Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United - Manchester City 08.04.2013

Crumpler

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Javell? Jeg ba om å få pengene tilbake. Betalte for rett over ei uke siden. Hvis du ikke tror meg kan du jo lese dette.

Hei!

Vi beklager på det sterkeste problemene med kampen i går, dette er noe vi er veldig lei oss for og helst skulle vært foruten.

Problemet skyldes databaseproblemer, og hadde ingenting med kapasitet å gjøre. At dette skulle oppstå midt under en så viktig kamp, og at omfanget av problemene ble stå store som de ble, er mildt sagt veldig uheldig. Teknisk personell jobbet på spreng under hele nedetiden, og fikk tjenesten opp igjen ti minutter før kampslutt.

Heldigvis rammet ikke problemet alle, de fleste av de som hadde startet kampen i livesenteret, og ikke lukket siden, fikk sett kampen i god kvalitet. Dette er selvsagt ingen trøst for de som gikk glipp av den.

Vi vil selvsagt refundere din innbetaling. Pengene skal være tilgjengelig på konto i løpet av uken.

Vennlig hilsen

Tor-Erik

TV 2 Sumo brukerstøtte

-------------------------------------------

Saksnummer: JNE-762628

--------------------------------------------

Lenke til kommentar

Javell? Jeg ba om å få pengene tilbake. Betalte for rett over ei uke siden. Hvis du ikke tror meg kan du jo lese dette.

Jeg tror deg. Jeg bare refererer til mailen jeg fikk jeg.

Kan jeg bruke saksnummeret? Og, hadde du kjøpt en måned kun for å se denne kampen, eller er du fast abonnent?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...