Latias Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Chicha får fem minutter. Det byttet skulle ha kommet for en halvtime siden. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Man Utd utligner snart. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Litt dritt at det blir tap, men kjenner det hadde gjort mer vondt om dette hadde vært avgjørende for serien. Chickfight! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Nå kommer Kag... *Applaus* Lenke til kommentar
Corey Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Gud så dritt du har blitt RVP! Kan faen ikke slå en corner en gang! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Borteseier! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Gratulerer til CIty supportere.. Forferdelig kamp, men men.. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Tøysete taktisk av Ferguson når det gjelder byttene i dag. RvP burde kanskje belage seg på å varme benken i kampene framover? På tide at Chicha får slippe til fra start nå. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Var det mange som hadde trøbbel med Sumo går? Selv fikk jeg bare sett fra 15. minutt i 1. omgang og ikke noe av 2. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Gratulerer til CIty supportere.. Forferdelig kamp, men men.. Hah, nice try. Prøve å samle kudos ved å gratulere noen som ikke eksisterer. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Gledet meg til denne kampen siden terminlisten ble annonsert, også feiler sumo midt i førsteomgang. Akkurat da gikk interessen min for denne kampen fra 100 til 0. Synd det ble tap, men gir faen når jeg ikke fikk sett det. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Det er jo null problem å finne en stream når Sumo ikke fungerer. Må være kjipt å gå glipp av en så stor kamp når det er så lett å finne en bra stream. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Ikke nok med det, å finne en stream med meget god kvalitet er jo det letteste som finnes når det er storkamper. 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har jeg betalt 200kr måneden for å se en random stream på nettet? nei. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Nei, men når uhellet først skjer så er det ikke store problemet å finne en stream, så man faktisk kan få sett kampen. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Har du betalt 200kr måneden for en tjeneste som ikke virker? Tydeligvis. 2 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 (endret) TV2 sumo fungerte hele tiden her. Det som irriterte mest var alle idiotene i chatten som klaget og søyt i 90 minutter. Det hjelper ikke å klage til frivillige moderatore. Endret 9. april 2013 av Lunalotic Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Not anymore. Fikk refundert sist måneds innbetaling, så det er jo kudos til Sumo, innrømte at de dreit seg ut og refunderte penger. Slik kundebehandling liker jeg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 9. april 2013 Del Skrevet 9. april 2013 Not anymore. Fikk refundert sist måneds innbetaling, så det er jo kudos til Sumo, innrømte at de dreit seg ut og refunderte penger. Slik kundebehandling liker jeg. Jeg fikk ei uke gratis. Du får en måned tilbakebetalt? WTF? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå