Brann89 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Usikker kven eg holder med, United liker eg ikkje, city pga pengedopen. Tror eg skal holde meg nøytral til engasjamanget tar overhånd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) De Gea Rafael - Rio - Jones - Evra Carrick - Giggs Snipes - Rooney - Young Persie Må slutte å stole på tilfeldige på twitter! Endret 8. april 2013 av Latias Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) De Gea, Rafael, Ferdinand, Jones, Evra, Carrick, Giggs, Young, Welbeck, Rooney, RVP. Hart, Zabaleta, Kompany ©, Nastasic, Clichy, Barry, Yaya Toure, Milner, Silva, Nasri, Tevez Endret 8. april 2013 av IcedInsanity Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Young og Rooney kommer til å overgå seg selv hva stinkere angår. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Gleder meg! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 De Gea Rafael - Rio - Jones - Evra Carrick - Giggs Snipes - Rooney - Young Persie Må slutte å stole på tilfeldige på twitter! Giggs mot Yaya Toure. GG. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sier gjerne ja takk til en sumobruker for de neste 2,5 timene om noen føler for å dele. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Hadde smakt med en skikkelig overkjøring etter fjorårets fadese på Old Trafford. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Sier gjerne ja takk til en sumobruker for de neste 2,5 timene om noen føler for å dele. Skulle gjerne delt. men er vel ikkje mulig å være 2 stykker inne samtidig så. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Synd serien er avgjort. Blir ikke det samme når omstendighetene er slik som nå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Taper City, kan 2. plassen bli dratt med i kampen om topp 4, og United tap er som regel moro. Denne kvelden blir bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Faen så ego Snipes var i den situasjonen. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Må for helvette se Rooney der! Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Får ikke logga meg inn på Sumo. Andre med samme problem? Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Andre som sliter med sumo? Livesenteret vil faen ikke laste. KRISE Lenke til kommentar
spicedgold Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Andre som sliter med sumo? Livesenteret vil faen ikke laste. KRISE Du kan se det utenom livesenteret, gå inn på sumo også premier league under kategoriene der.. Du må gå på sport kategorien først Endret 8. april 2013 av seigmenn Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Du kan se det utenom livesenteret, gå inn på sumo også premier league under kategoriene der.. Du må gå på sport kategorien først Takk! Skal prøve det når jeg kommer meg inn på Sumo. Funket plutselig ikke det heller lengre Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 (endret) Blir nok mange gode innlegg fra kantene våre i dag... Endret 8. april 2013 av JohnRichard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå