Crumpler Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) vs Premier League 08-04-2013 Kl. 21:00 @ Old Trafford Vises på: TV2 PL HD1 / Sky Sports HD Manchester City er inne i en relativt god periode, og viser storform. Nylig vant de hele 4-0 mot selveste Newcastle, og 2-0 mot Chelsea. Det samme kan ikke sies om byrivalen Manchester United, som etter et par svake seire, gikk på hodet ut av FA-cupen, og lagets toppscorer Robin Van Persie er inne i en såkalt "måltørke". Manchester City har ikke vært særlig bortesterke denne sesongen, og Old Trafford er en vanskelig arena å spille på, men Manchester City har gjort det stort her før. Sist gang gigantene møttes på Old Trafford, endte det nemlig 6-1 til Manchester City. Kan Manchester United dra seieren iland og ta et betydelig steg nærmere PL-tittelen? Eller er dette vendepunktet for Manchester City? Vil de avslutte sesongen som mestere igjen, så er nok dette siste sjanse for Manchester City. Endret 1. april 2013 av The Red Knight Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Dette kan fort bli stygt. 0-3. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 2. april 2013 Forfatter Del Skrevet 2. april 2013 Laget reiser seg igjen og vinner 3-1, tror(/håper?) jeg. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 6-1 til United. Lett Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 (endret) Tipper 4-2. RvP x2 Rooney x1 Giggs x1 Dette kan fort bli stygt. 0-3. 0-3? 0 optimisme? Endret 6. april 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Uavgjort her er egentlig greit, men jeg håper på en heidundranes kamp. Sesongen er i praksis over for vår del, så her det bare å gunne på og underholde! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Med seier her kan vi ha vunnet Premier League om 10 dager. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 2-1 til City. Rooney som målscorer for United. Aguero med 2 for City. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Som mot Chelsea ryker nok United på et tap her. Spillerne senker seg 10-15% fordi sesongen er over i deres øyne, og blir hardt straffet av City. Uten Vidic ser det også mørkt ut. Vi husker jo hvordan det gikk sist hjemmekamp mot City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Sesongen døde etter Real-kampen. Spillerne har null motivasjon, og sesongslutt kan ikke komme fort nok. City kommer til å seile dette i land ganske enkelt, håper bare at vi greier å unngå like stygge sifre som sist gang. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Husk at dette ikke er en vanlig hjemmekamp! Det handler ikke bare om 3 poeng, men om ære og å vise hvem som er best. Og det vet spillerne veldig godt. Tabellplasseringen tror jeg blir ubetydelig for United denne kampen. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 6. april 2013 Del Skrevet 6. april 2013 Noen som vet om Tevez er på Old Trafford for å spille eller for å vaske? 1 Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 7. april 2013 Del Skrevet 7. april 2013 Blir farlig for andreplassen om City ikke tar 3 poeng her. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Challenge: Where is City? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 De Gea Rafael - Evans - Ferdinand - Evra Carrick - Cleverley Valencia - Rooney - Snipes van Persie Vemodig at denne kampen spilles på en mandag, spesielt når det er CL i midtuka. Håper bare at vi møter opp i kveld, trist at vi ikke har spilt god fotball siden Nani ble utvist. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 DDG Rafael - Evans - Ferdinand - Evra Carrick Jones - Cleverley Kagawa/Rooney RvP - Rooney/Welbeck Synes SAF burde gi diamanten et forsøk, i og med at vingene våre pdd er totalt ubrukelige. Mange av de beste kampene i år har blitt spilt under diamanten også, jmf. Newcastle borte. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Holder faktisk med United i dag, jeg liker det ikke, men Chelsea har en god sjanse til å ta igjen andreplassen dersom City får 0 poeng her. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. april 2013 Del Skrevet 8. april 2013 Har jævlig lyst til å se denne, men jeg tror faktisk ikke jeg får muligheten. Kjiphet. Og derfor håper jeg på en rævkjip kamp som ender 0-0. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå