Torhild Jansen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Smeltehytta. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 V1 falt jeg for..glimrende,men kunne godt noen steg tilbake for å fått med hele buen...nei nå pirker jeg fælt?? :) 1 Lenke til kommentar
Jentungen2 Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ett flott bilde av landskapet gjennom buegangen som fungerer som en ramme og inngang til vakkert landskap, skarpt og gode farger, foretrekker V1 om jeg måtte velge 1 Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 1. april 2013 Forfatter Del Skrevet 1. april 2013 V1 falt jeg for..glimrende,men kunne godt noen steg tilbake for å fått med hele buen...nei nå pirker jeg fælt?? :) Takker Ja du har rett, ergret meg over at buen er kuttet, men oppdaget det for sent Ett flott bilde av landskapet gjennom buegangen som fungerer som en ramme og inngang til vakkert landskap, skarpt og gode farger, foretrekker V1 om jeg måtte velge Tusen takk for kommentaren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg