Gunfreak Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Jeg har lurt på å kjøpe X-Com lenge, så i går tenkte jeg, ok får kjøpe det da, når jeg klikker på steam siden til spillet sto det "you allready own this game" Jeg bare WTF? Når fikk jeg dette spillet liksom? Kan ikke huske å ha kjøpt det, og finner ingen steam mail som sier jeg har kjøpt spillet, og kan ikke huske å ha fått det som gift. Har steam bare gitt meg spillet fordi jeg har kjøpt sånn 250 spill på steam eller noe? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Har du kjøpt Bioshock: Infinite? Isåfall så fikk du X-Com og det første Bioshock spillet gratis. Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Jeg opplevde det samme med et annet spill. Jeg løste det ved å først kjøpe det som gave. Deretter høyreklikket jeg på det i gaveoversikten og valgte "Add game to library" (eller noe i den duren). Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har du faktisk spillet i biblioteket og kan spille det? Eller nekter Steam deg i å kjøpe det, fordi de påstår at du allerede har det? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Gi meg innlogning til din Steam-side, så kan jeg finne det ut. Ellers kan du sjekke transaksjonsloggen og lignende i kontoinnstillingene dine. 3 Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 2. april 2013 Del Skrevet 2. april 2013 Har det vært tilgjengelig som helgetilbud/gratishelg? Det er kjent at noen ganger kan dette lure spill-biblioteket ditt til å tro du eier spillet permanent. Plagsomme greier. Lenke til kommentar
Lloyd Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Fikk du orden på det? Hvis det er slik som forrige innlegg foreslår, er nok løsningen at du først må kjøpe det som en gave (for å gi bort senere, slik at den legger seg i gavelisten din). Når du har gjort det kan du høyreklikke på spillet i gavelisten, og velge at du vil bruke det selv. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Nei jeg kunne spille det helt, fint, jeg hadde bare ikke fått med meg at det fulgte med bioshock, Så jeg lurte bare på hvordan jeg hadde fått det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå