MetalAndy92 Skrevet 6. april 2013 Forfatter Del Skrevet 6. april 2013 Vel, du har da skrevet til henne, har du ikke:) Venner med ei som bor langt unna,,jo,,man skriver til hverandre, forsiktig og hyggelig og så ser man an ettervert om det utvikler seg til mere,,og da kan man jo møtes:) Skjønner du liker denne jenta, og da er det bare å skrive i vei, vise litt nyskjerrighet og vise interesse. Venner har du alle muligheter til å skaffe deg andre steder, så ikke dum deg ut ved å bare være venn, men en venn også,,,skjønner;) Ikke vær redd for å skrive litt "eplekjekt", for om du skriver ordentlig ellers, vil det virke flørtende og humoristisk på en snedig måte.. Jo,jeg har jo det. Jeg liker hu selvfølgelig,man kan ikke bli venner med noen man ikke liker.Men det er ikke noe sånn liker liker greier.Vel, I hvertfall ikke enda. Jeg kan ikke bare drive å legge an på folk på Facebook vel? Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 Sendte en melding til henne for en måned eller noe siden og fikk ikke noe svar. Hvor lenge burde jeg vente før jeg sender flere meldinger? Vil jo ikke virke som noen stalker eller innpåsliten type. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 10. juni 2013 Del Skrevet 10. juni 2013 om hu ikke har svart på over en måned er det vel ikkeno poeng å sende flere? Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 om hu ikke har svart på over en måned er det vel ikkeno poeng å sende flere? Jeg vet ikke. Virker ikke som hu er spesieltt aktiv på facebook i det hele tatt. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 om hu ikke har svart på over en måned er det vel ikkeno poeng å sende flere? Vi snakket en liten stund.Men det tok nesten en uke før det så ut som hun hadde sett meldingene. Lenke til kommentar
MetalAndy92 Skrevet 10. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2013 om hu ikke har svart på over en måned er det vel ikkeno poeng å sende flere? hvordan skal man ellers bli kjent med folk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå