GrXz Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 (endret) Hallo! Jeg skal ha meg gamerpc til 10k, og jeg skal bygge selv. Her har jeg en handleliste . Er denne god? Trenger innspill for best mulig til prisen. Takk! Endret 1. april 2013 av GrXz Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ser bra ut det der Du har 800kr å gå på, så kanskje du kan finne en litt større SSD? 120GB blir fort fullt. Stusset litt på at du hadde valgt fulltower kabinett, men ser at prisforskjellen mellom R4 og XL R2 bare er 85kr Lenke til kommentar
Madr1dista Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Du burde kanskje gå for et litt bedre "mammakort" når du først skal ha en PC til 10k. Det er jo selve hjertet i PCen. Hadde også gått for en Intel CPU hvis du bare skal bruke den til gaming. Radeon 7970 yter også relativt likt GTX 680 til en betydelig lavere pris, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Nyph Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Ville som han over meg sier investert mer i et bedre hovedkort. Nå vet jeg ikke noe om det du har valgt, men jeg "forhåndsdømmer" pga. prisen. Et referansehovedkort med et bra BIOS, mange muligheter for overklokking samt bluetooth og kanskje wifi er virkelig noe å ta i betraktning. Jeg angrer selv på at jeg ikke la mer penger i "kjernen" til PCen. Lykke til! Lenke til kommentar
GrXz Skrevet 3. april 2013 Forfatter Del Skrevet 3. april 2013 Halloen! Nå har jeg sett videre og kommet fram til dette: http://prntscr.com/z07gw Lenke til kommentar
Fiskekraft1 Skrevet 3. april 2013 Del Skrevet 3. april 2013 Ville selv, om spilling er det eneste, å bytte CPUen og HK til et i5-3570k og en Z77-G55. Tror, om jeg ikke er helt på jorde, at du også sparer noen slanter på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå