RandiA Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Variert innhold her, mange interessante...likte spesielt vinklingen på "Fjorårets brokkoli". Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 28. april 2013 Forfatter Del Skrevet 28. april 2013 28.april: Stilas (sammenlagt) Panasonic GF3 med 14mm. 1/60s, f2.5 og Iso 160 Takker for kommentarer på tidligere bilder. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 28. april: skikkelig stilige detaljer fra stillas... Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Litt rust blir aldri feil! Og takk for at du ga meg dårlig samvittighet for manglende polering av bil! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 29. april 2013 Forfatter Del Skrevet 29. april 2013 (endret) 29.april: Dramatiske skyer over Toten. Panasonc GF3 m 14mm, 1/1000s, F8 og Iso 160 Var litt uheldig med timingen her. Var bak noen trær og masse høyspent-ledninger da jeg så denne formasjonen, med en flott regnbue. Når jeg endelig kom ut av rotet med trær og Master var regnbuen borte. Ble ok resultat likevel - med dramtisk vær. Alternativ har jeg våronn. Var ikke sikker i valget i dag. Takker igjen for hyggelige tilbakemeldinger Endret 29. april 2013 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Fin fokusering i 28. og mektig skyformasjon i 29. Flotte farger. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 29. april 2013 Del Skrevet 29. april 2013 Bra blendervalg, utsnitt og avstand i 28! Artig bilde. Synes du har valgt riktig i dag. Spoiler ble meget bra, men skyene var spesielle nok i hovedbildet synes jeg. Er det ikke typisk med timing... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 30. april 2013 Forfatter Del Skrevet 30. april 2013 30.april: Aass kirke i motlys. (HDR-forsøk) Avlutter festen med et HDR-forsøk av en vakker kirke. Panasonic GF3 med 14mm, F7.1 og 1/800s iso160 Tok også med en fjorårstistel. Har irritert meg over disse på mine mange turer med bikkja. Takker alle som har sett på mine bilder gjennom festen. Det har vært en lærerik måned. Vil fortsatt delta på slike utfordringer. Aprilfest og oktoberfest er kanskje litt lange. (Kunne ha lagt meg på et lavere nivå - men da forsvinner jo noe av utfordringen også. Alt eller intet ) Takk for en hyggelig aprilfest. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 30. april 2013 Del Skrevet 30. april 2013 Skyene var jo unektelig oppsiktsvekkende i det du valgte (28), men jeg likte vel komposisjonen i det i spoileren enda bedre. Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 1. mai 2013 Del Skrevet 1. mai 2013 Mjøsisen ble veldig, veldig stilig. Fine portretter, og lsetrappa likte jeg også bra. Variert og fin fest dette! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Knallbra bilde 29.4 synes jeg. For min del så synes jeg utvilsomt du valgte riktig denne gangen, svært flotte skyer og fint komponert! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå