BjørnÅgeS Skrevet 22. april 2013 Forfatter Del Skrevet 22. april 2013 22.april: Fjorårets brokkoli Fikk høststemning med dagens vårvær. Visen balder i sterk vind - og surt. Pansonic GF3 med 14mm, 1/1000s, F2,8 og iso160 Prøvde meg også på høy vannføring i elva. Måtte opp i F22 og iso 50 for å komme opp i lang nok lukkertid. Handholdt så ganske fornøyd. [ Smeltevann by Bjorn Age Sather, on Flickr Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Fjorårets ja! Mens vi venter på årets. Beskrivende bilde! Meget godt gjort å klare bildet i spoiler uten stativ. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 22. april 2013 Del Skrevet 22. april 2013 Her synes jeg du har gjort gode valg med tanke på rammen (komposisjonen) blendervalget og fokuspunkt. Pent bilde! Godt jobba i spoileren og. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 22. april: stilig "brocolli-blanding/topper"... Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 23. april 2013 Forfatter Del Skrevet 23. april 2013 23.April: Fisketrapp . 5D med 85mm1.8: F22, Iso 100 og 0,4sek handholdt. (Støtte mot et gjerde) Kjenner at det begynner å bli vanskelig å holde motivasjonen oppe. Sliter litt med å finne motiver. Skal nok fullføre - men kjenner at det bærmer seg slutten av april. Lenke til kommentar
Linepusle Skrevet 23. april 2013 Del Skrevet 23. april 2013 Her var det mye fint! Mjøsisen og portrettet er veldig bra. Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Godt utsnitt av fisketrappa. Artig å se en forresten. Det begynner å bli vondt å finne motiver som er verdt å vise frem, merker jeg selv også. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Godt å høre at flere har det på samme måten! Det er ganske utfordrende å holde på en hel måned. Men en sunn utfordring likevel. For min del merker jeg at jeg tenker mer foto og motiver så fort jeg har anledning. Fin fisketrapp forresten! Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Første gang jeg ser en laksetrapp, takk for det. Enig i at utsnittet var fint, fargene også. Hvor er denne trappa? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 24. april 2013 Forfatter Del Skrevet 24. april 2013 24.april: Bowling Siste kamp i bedriftserien i dag. Panasonic GF3 og 14mm, F2.5, 1/60s og iso500 Første gang jeg ser en laksetrapp, takk for det. Enig i at utsnittet var fint, fargene også. Hvor er denne trappa? Trappa ligger i Håjendammen på Toten Takker for hyggelig kommentarer, og det er litt trøst å se at flere sliter med å holde koken. Men man kommer inn i en modus, der man ser etter motiver i hver ledige stund - noe som er bra for kreativiteten. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 24. april 2013 Del Skrevet 24. april 2013 Det går mot slutten nå! Fin dybdeeffekt i bowlingbildet. Hvordan gikk kampen? Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 25. april 2013 Forfatter Del Skrevet 25. april 2013 25.april: Båthenger Båthenger fra hengerfestet. Litt uvant vinkel. Satchmo: Vi vant kampen 3-1 og endte på 3.plass i 3.div avd B Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Fisketrappa var stilig, den likte jeg godt! Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Grattis med seier! Tøff og spennende vinkel i dag. Mulig det blir vel mye uskarpt nederst. Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 26. april 2013 Forfatter Del Skrevet 26. april 2013 Gårsdagen ble litt hastverksarbeid og er helt enig i kommentaren. Var på seminar og hadde en time fra seminarslutt til festmiddag. Litt dårlig tid til å gå ut, ta bilde, redigere og publisere - og samtidig bli klar for middag. 26.april: Klar for show. 5DmkII med tamron 28-75. F5,Iso 100 og 1/1000s. Hadde valpen hos frisør i dag for klargjøring til valpeshow på søndag. Synes han ble tøff. Lenke til kommentar
satchmo Skrevet 26. april 2013 Del Skrevet 26. april 2013 Flott hundeportrett i dag! Skarpt og fint uttrykk. Ofte ikke helt bra med sol og skygger, men her synes jeg skyggen gjør seg fint. Lenke til kommentar
JorunT Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Skarpt og fint bilde, og flott hund! Lenke til kommentar
BjørnÅgeS Skrevet 27. april 2013 Forfatter Del Skrevet 27. april 2013 (endret) 27.april: Underveis/før Polert bilpark idag. Takker for kommentarer på Schnauseren min. Resultat i spoiler. Godt å få gjort dette. Endret 27. april 2013 av BjørnÅgeS Lenke til kommentar
polljen Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Laksetrappa har du truffet godt med. Vann i bevegelse er forsåvidt et ofte brukt motiv, men da som regel fotografert mot fallretningen. Det blir for meg en helt annen "opplevelse" når du tar bilde med fallretningen, der det ikke er vannfallet som er "stjernen" men derimot effekten det "fallende" vannet får når det kommer ned i det stillestående vannet. Selv om min "skriftlige" bedømming virker litt surrete så er konklusjonen: Meget Bra! Lenke til kommentar
Rowdy Skrevet 27. april 2013 Del Skrevet 27. april 2013 Knallflott bilde av Schnauseren Godt å se du tar vare på bilene også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå