Gå til innhold

Aprilfest 2013 - BjørnÅgeS komme i gang igjen.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

24.april: Bowling

8677952005_ce39f0cdb0.jpg

Siste kamp i bedriftserien i dag. Panasonic GF3 og 14mm, F2.5, 1/60s og iso500

 

Første gang jeg ser en laksetrapp, takk for det. Enig i at utsnittet var fint, fargene også. Hvor er denne trappa?

Trappa ligger i Håjendammen på Toten :)

 

Takker for hyggelig kommentarer, og det er litt trøst å se at flere sliter med å holde koken. Men man kommer inn i en modus, der man ser etter motiver i hver ledige stund - noe som er bra for kreativiteten.

Lenke til kommentar

Gårsdagen ble litt hastverksarbeid og er helt enig i kommentaren. Var på seminar og hadde en time fra seminarslutt til festmiddag. Litt dårlig tid til å gå ut, ta bilde, redigere og publisere - og samtidig bli klar for middag.

 

26.april: Klar for show.

 

8684204100_33a9bd562b.jpg

 

5DmkII med tamron 28-75. F5,Iso 100 og 1/1000s.

 

Hadde valpen hos frisør i dag for klargjøring til valpeshow på søndag. Synes han ble tøff.

Lenke til kommentar

Laksetrappa har du truffet godt med.

 

Vann i bevegelse er forsåvidt et ofte brukt motiv, men da som regel fotografert mot fallretningen. Det blir for meg en helt annen "opplevelse" når du tar bilde med fallretningen, der det ikke er vannfallet som er "stjernen" men derimot effekten det "fallende" vannet får når det kommer ned i det stillestående vannet.

Selv om min "skriftlige" bedømming virker litt surrete så er konklusjonen: Meget Bra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...